De jó lett volna, ha már a gyárban összerakják
Szöveges ítélet
Ennél az autónál megtanultam, hogy francia (európai) autót nem szabad megvenni a bemutatását követ? 1 éven belül.
Ez egy nagyon kényelmes, kellemes, szerethet? autó.
Mondom mindezt annak ellenére, hogy az els? fél évben 2 hetente voltam vele szervizben. Rengeteg gond volt eleinte az autóval, de aztán szép lassan meg lett javítva, ki lett cserélve benne minden gyenge alkatrész és egy igazi szerethet? autó vált bel?le. Persze lehet, hogy én vagyok túl türelmes.
A 7,5 l/100 km-es átlagfogyasztás abszolút vegyes használat mellett jött össze, sok városi araszolással.
Egy hibátlan Citroen Xsara és ez után a Megane után ki fogok próbálni egy német autót, valószín?leg egy Astra-t.
Hibalista
- Kormánym? kopog új kora óta (nem sikerült teljesen megjavítani) - Fels?holtpont jeladó - Gyújtótrafók - Kormányösszeköt?k - Csomagtérajtó-zár (2-szer) - Bal els? ablak beesett az ajtóba - Világításautomatika lemerítette az akkumlátort - Els? fékek csikorognak (csak új korában) - Hátsó ablakmosófúvóka nem spriccel - Elöl spriccelek a folyadék mégis hátul jön - Ezen hibák 90%-a garanciális javítással lett orvosolva
Ide hordtam szervizbe
Baumgartner Budaörsi út
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Renault Délpest
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | Opel Astra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
