csácsumipacsipuszipá
Szöveges ítélet
nosss az elsü megane amit kinéztem az 2,0 benzines volt,ki is probáltam ment mint az állat 136 loval...rememk gondoltam nekem ez kell...aztán apám még sem akarta...modnom jo de nekem nem kell 1,4-es persze hogy ö ilyet akart nekem aztán persze én nyertem egy 1,6-osal...az elözö autom egy xsara volt 1,6 88loval hát gondoltam azt is megtudtam kinozni ez csak jobb lehet 114 le vel az elsö haza utam az isteni volt végre tartott az ülés a kormány nagyon pontos volt szinte eggyé váltam akocsival...nagyon bejött..telt mult az idö ahogy megszoktam már nem volt olyan jo a kormány nagyon érzékeny az utra,midnent vissza ad néha kitépné a buszok által mélyitett ut a kormányt a kezemböll....borzalmas.a futomüs sztem kényelmes bár kicsit puha meg érzi a gyors kanyarokat.macska köves uton halál.amit utáltam benne mivel én sumáhernek képzelem magam midnekit megakarok elözni..nagyábol megy is..és a lámpáknál is mindig padloval közlekedem DEEEE kb 2 hét agessziv használat után olajcsere...hát modnom jo akkor csere 32 ezer volt benne..szokásos vadulás 3ezer km mulva 4 féktárcsa + olaj csere eszi az olajat meg afékeket is...lehet nem erre találták ki...a leg rossazbb az egészbe a sok 1-esben kihuzatás utána kb 2hétre olyan hangja lett amikor elindulok 1be mintha lukverce mennék ilyen nagyon zugi idegesitö hang...hát mondom fasza...egy normális embernek aki a-b be akar eljutni teljesen tökéletes nagyon jo arra én is szeretek néha normálisan menni vele mert megváltozik teljesen olyna gyengéd és jol kezelhetö hogy király!!a fogyasztás az nálam katasztrofa...csiga tempoval sem tudtom 8 alá vinni az 1,6 -ot,a rekordom (mérve) 70km-ert átlag 16L böl hozta ki de akkor viszont ami kifért a kis kocsin,a falukat nem is láttam csak az üdvözöljük és a viszlát táblákat..folyamatos padlo tiltásig.. accordaL versenyeztem (3 ültünk akocsiban) igy megáláskor szegénynek kelett vagy 15 perc amire levegöhöz jutot a fékek gumik forroak...hamár gumik...hamar kopnak a hátso kerek a kézitöl...de még ha csuszik is jol irányithato..ami nekem a legjobb hogy könnyen lehet kereket cserélni..hálistennek mert a 4böl már csak 1 szüz..a téliböl is 2 sikerült kidurrannia....mindig megtalálom a kis sazrokat amitöl lessz valami baja...a gumikat nagyon nem érzem akocsin katasztrofa....a cd lejátszo az egyenlö a 0 -val 5x kell kibe tenni a cd-t hogy beolvassa a hangszorok elmennek gyárihoz képest de 1 év alatt meghaltak..:S az izzokat is eszi mint az állat és kicserélni.....többször voltam vele szervizbe mint a kocsi bajaival..az ajto nagyon nagy sokan csak ugy kiynitják...és meg sem tudják állitani nagy és "nehéz" becsukni senki nem tudj elsöre...ha beülsz nagyon messzi van az jton a kapaszkodo nehéz behuzni is...de meg lehet szokni..csomagtarto...egy személyes csomagtatro két ember már nem tudna bele cuccolni mondjuk egy foci meccsre szereléssel..fékek hamar nyulosak lesznek és ahogy melegszik egyre jobban veszit a hatásábol..elektronikával még nem volt bajom...midnen faszantosan müködik benne klima jo fütés jo hifi gagyi...kézifék jo ami a legidegesitobb hogy a szönyeg mindig becsuszik a kuplung alá..állandoan huzogatni kell vissza.. kb ennyi
egyszoval jo verda átlagos használatra tükéletes...vadulásra nem de más 1,6 ost ver...és jo l néz ki de RS lessz majd a tuti :D:D
Hibalista
- hátso ablak törlöre nem spriccel vizet csak 100adik tekrésre amikor már épp eléget ment az ablaktörlö hogy összekarcolja
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 32 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | xsara 1,6 | Következő autója? | megane RS vagy valami rallisabb auto |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
