A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,6 16V CC Dynamique  

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Concord 3h Paris-New York

Szöveges ítélet

Epp egy 800km-es utra indultam mikor felvillant az olajnyomas jelzö lampa.
Megall, ellenöriz, nivopalca rendben. 5percen belül a szervizben voltam, gyors nyugtatgatas, kapuzarasi panik a szerelöktöl mondvan minden rendben.
1. Ratöltöttek x mennyisegü olajat ugy 4x mire lass csodat kialudt a lampa, biztos csak mebolondult egy szenzor...
Elindultam kb.400km utan ujra virit a lampa. Megall, ellenöriz, olajtocsa az auto alatt motorter beteritve olajjal, gözölgö hazisarkany az anyosülesen.
Melyrepülesben angolosan visszafordultam, az uton 8Liter gyari szabvany motorolajat köpött ki. Autopalyan kb.50Euro a 1/2 Literes kiszereles, szorozd fel... Az olanyomas ellenörzö szenzor tömitese faradt el javitas gariban...

2. Hosszu utakon idönkent hibajelzesre illetve rövid teljesitmenyvesztesre lettem figyelmes (nem tul hasznos nemet autopalyakon 160km/h-val elözes közben) Irany a markaszerviz, rendszerdiagnosztika, töröltek a hibakodot es tovabbküldtek. Hazafele ugy 20km utan ujra hibajelzes, vissza szerviz ujra töröltek a hibakodot es ujra teljes a vilag... Hazafele 20km utan ujra hibajelzes!!!
Ekkor döntöttem ugy hogy szakival nezetem meg. Ujra rendszerdiagnosztika mire kidobta a gep hogy hibas a motorvezerles. 2 nap alatt vezerles csere 30000HUF. Elegedetten kikanyarodtam a mühelyböl majd a probauton 18km utan ujra hibajelzes.
bejelentettem az autot egy markafüggetlen szakszervizbe ahol 8 napon at atomjaira bontottak majd kudarcot vallva atszallitottak egy autovillamossagi guruhoz, de ö sem tudta ujra feltalni fabol a vaskarikat.
Legalabb hazafele tökeletes nyugalomban autozhattam miutan eszrevetlenül vagy tudatossan (a fantaziadra bizom) kinyirtak a hifit.
A problema elharitasa a következö tuajra maradt...

3. Svajc legszebb szerpentinjein egyszer csak folyamatos surlodo fekhangra lettem vigyelmes. naviba begepeltem a következö renault szervizt es beparkoltam. Kedves csokigyaras alpesi kollega közölte hogy csutkara elkoptak a 2000km-t futoot vadi uj sportbetetek majd ertetlenkedve a dolog elött 75000HUFnak megfelelö svajci frankert kicserelte a fekbeteteket. Mielött elkezdened fogni a fejed hogy ez a jokepessegü Air France pilota paroslabbal taposta at a padlolemezen a fekpedalt Hegyröl lefele jövet. Hat nem!!! Motorfekkel manöverezek... Nehyany km utan ujra a jol megszokott monoton fekhang. Beparkoltam az autot az elsö melygarazs legeldugottabb de jol megvilagitott sarkaba es szetszedtem a vasat, kiderült hogy a fekpofak kegyetlenül fognak ami nagyszerünek hangzik de nem kepesek elengedni a fektarcsat.Kifinomult autos szerszamkeszlet hianyaban nem tudtam atomjaira bontani. Otthon hazaerve Etelközbe arnytalcan atadtam at a Cocordot a szervizes kollegknak, vegül nem meseltek el mi volt a baj. javitas gariban.

4. Tetö szigeles hosszu csapadekos uton beazott.
Sablon Prevent gumiapolo spray gazdagon kinalva gegoldotta a bajat.

4. Elsö-Hatso fenyszoro izzo csere. Szentül vallom hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen, de a lapat kezeimmel nem megy. Ha van epp csont a kezedben azert ha nincs akkor azert. A hatso relativ egyszerü csak ki kell szerelni hozza a komplett lampatestet. Nezd a jo oldalat: megcsodalhatod ezt a gyönyörü Britt tervezesü francia csodalampat önmaga teljessegeben...


Akkor jöhet a showder:

Ahogy mar egy itelkezö cimbora emlitette a seggetöl csak az asszonye szebb. Tenyleg szep, mondhatni egyedi formaterv es vonalvezetes külsö szemlelöknek.
Belülröl lenne rajta mit szepiteni, de viszont kenyelmes praktikus nagy tarolorokeszekkel 500L-es CC körökben kuriozumnak szamito, jol pakolhato csomagterrel. 46-os labam van erös ludtalppal bizony meg kell szokni hogy ne ket pedalt tapossak egyszerre mert kifejezetten nöies a pedaltav.
4 törött csigolyaval szelem europat de ez az elsö üles amiböl akar 3000km 27h megtetele utan is ugy szalltam ki az autobol mintha csak a haztömböt kerültem volna meg. Hatul nem epp businnes clas de nem is kell hogy az legyen. Megtörtent hogy teszteles szempontlyabol 100-150km-re hatso ülesre iteltem magam es nem nevezhetö kenyelmetlennek, gyerekkoromban örültem ha a 2 ütemü kombiwareszban az ablakhoz ülhetek. Arra hogy asszonpalytas baratosnöit levigyem a Balatonra tökkkeletes, a matrac felfulyva is csomagostol eltünik a csomagtartoban. Menet-szelzaj szelfogo haloval szinte nincs. Es a jo klimanak köszönhetöen amcsisra hangolva mintha szelvedö nelkül közlekednel 8-10 fokban is kellemes meleget teremt. A futomüvön Lenne mit finomitani 180km/h felett nem eppen egy eletbiztositas. A kacsatanc ehhez merve semmi. DE ez nem egy sportauto es Esszerü kereteken belül nagyon szepen teszi a dolgat. Meg nem alltam meg kavezni anelkül hogy a pincerkisasszony ne kerdezte volna meg mikor viszem el... (persze asszon nelkül) Parom egyenesen imadja, de hat van is miert eltekintve a szerviztapasztalatoktol.

Hibalista

- Olajnyomas szenzor tömites (Gariban) - Hatso fekrendszer (Gariban) - Elsö-Hatso fenyszoro izzo csere (80HUF) - Tetö szigetelö gumi (2000HUF Prevent gumiapolo spay)

Ide hordtam szervizbe

Magyar, Osztrak, Svajc Markaszervizek

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Jol bevalt szakik hada.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)