Az én étvágytalan csapatszállítóm:D
Szöveges ítélet
Nekem csak ez a Renault a második autóm de az előző is Renault volt és nem kéne semmilyen más autó ez minden kivánságomat teljesíti minden van benn amit egy 20 éves fiatal kivánhat nem fapados de nem is fullos. A motorja maga a tökéletesség az erejéhez mérten természetesen ha úgy adodik kicsit meglehet hajtani de az tetszik a legjobban a dizelben hogy mig más dombnak/hegynek erőlködik vagy visszavált én csak nyomok egy nagy gázt és már el is mentem mellette a nyomatéka egyenletesen jön meg 2000-nél simán lehet váltani feljebb semmi erőlködés a fogyasztásom is jó az én fiatal pénztárcámhoz mérten fenntartható simán olcsó a biztositás is. A kocsi kényelme egyszerűen lenyűgöző ennél több nem kell mindneem megvan senki nem panaszkodott a helykinálatra hátul pedig majdnem 190 cm magas vagyok és szeretem hátratolni az ülést és elférnek mögöttem. Sokat használom és semmi meghibásodás!!!!!!!! És nem mindig kimélem de egy fontos várja meg mindneki a dizelnél mig eléri az üzemi hőfokot a motor addig ne gyilkolja ez alap dolog!!!
Városban átlagban elmegyek 5 literrel de ha hosszú uton vagyok és nem hajtom jobban 100-110-nél akkor simán beéri 4.6 literrel kell valakinek ennél jobb ekkora kasztnihoz + az 5 csillagos törésteszt ennél jobb autó nem kell egy fiatalnak nem odú mértű megy is kényelmes is az én kis csapatszállítom:D
Most hogy már gyülik a Km benne jönnek elős az apró hibák de ezek szerncsére az olcsó kategóriás kopó alkatrészek gondolok pl az első hátsó fékbetétekre aminek a cseréje pár napja történt meg de érezhető a javulás most az uj fékkel megint jól lassul és még azt sem mondhatom hogy levettek sztem mert munkadíjjal volt össz 19E ft amit nem is sokalltam+ az ablaktörlő lapát csere amiből fémkereteset szerettek volna adni de ragaszkodtam az eredetihez ami hozzáértés nélkül nekem inkább vmi erős gumi műanyag keveréknek tűnt ez kb 8500Ft volt meg 2 perc amíg kicseréltem őket és lám ismét csíkmentes a szélvédőm. Végezetűl készítem a pénztárcámat a 60000 szervízre mert egy jó hónapon belül esedékes lessz de még nem mertem árajánlato kérni egyik említett szerviztől sem:D hagyom hogy meglepetés legyen:D
Hibalista
- A bal oldali oldalindex egyszer csak kiesett amit 8000Ft-ért akartak újra cserélni de kössz inkább beregaszották helyette az olcsobb volt. 10000 km után az ajtók nyikorogtak de aztán a szervizben utánállitás és kis zsírzás és minden ok!
- Remélem ennél nagyobb gondja soha nem is lessz.
- Első hátsó fékbetét csere alig egy hete munkadíjjal együtt 19E ft + már az ablaktörlö is megértett a cserére ami szintén megtörtént. És talán a sokak által emlegetett első toronycsapágy is kezdi beadni a kulcsot.
Ide hordtam szervizbe
Kaposvár Car Kft
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Renault Lantos Marcali
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 59000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Thalia 1.5Dci | Következő autója? | Talán Renault Laguna vagy ismét Megane de csakis dizel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
