Az első francia barátom
Szöveges ítélet
Ezt az autót céges autóként használom,így gondolom,hogy igazi átfogó képet tudok adni.Az autó utastere:helykínálat tökéletes, a magam 185 centijével kényelmesen be tudok ülni magam mögé.Az első ülések ülőlapjai egy kicsit rövidek és pár száz kilométer után egy picit kényelmetlen.Egyébként az ülések viszonylag jól tartanak élesebb kanyarokban is. Az ajtón lévő könyöktámasz és az ülések közötti támasz közötti távolság pont jó,de szerintem ez csak azért van mert hosszú kezeim vannak. A műszerfalat erősen szokni kellett, de mára már megbarátkoztam vele.Az órákat jól lehet látni nappal és este is. A belső anyagfelhasználás szerintem nem szegényes, sokkal rosszabbak is vannak ma a piacon. A kezelő gombokat vezetés közben is jól lehet használni kézre esnek. Első pár hónapban furcsa volt, hogy a gázpedál és a fék közötti távolság kicsit kicsi. Ami számomra nagyon negatív a gyári "HI-FI". A második héten kiszereltem és egy mélyládával bővítettem. Most sokkal jobb.A csomagtér hatalmas, mindent be tudok pakolni még az állandó lakó /mélyláda/ ellenére is. A futóművek keményebbek, mint az elődé volt, így hála Istennek nem hintázik. Nagyon jó ötlet a sebességre keményedő szervó, mert nem kezd önálló táncba hirtelen sávváltáskor. Egy pici balra húzás majdnem kezdetek óta megvan, de ez nem veszélyes és és megszokható. Igazából nem aggódom, mert az elődje is csinálta. Beállítás után 2 hónapot bírt.Az esőérzékelős ablaktörlő nagyon jó,csak néha egyéni akcióba kezd. Mentségére szolgáljon, hogy csak esőben.A formája egy szóval jó, két szóval NAGYON JÓ! Igazi haragos kombi. "A MOTOR"-t csak így tudom jellemezni. Tökéletes ! 1.5dci 105 le. Nagyon dinamikus motor, jól húz minden tartományban és érezhető tartalékai vannak alacsonyabb fordulaton magasabb fokozatban is. Így egy Szeged-Bp. távolságon nem sokat kell váltogatni.Én már a 6 sebességes változatot hajtom. Nagyon jó fogyasztása van, köszönhető annak is,hogy a motor nem pörgi szét magát nagyobb sebességnél sem. 150-nél nem forog 3000-et sem. Nagyon bírom, hogy diesel létére nem kerreg, mint német társai. Az első 20000 km alatt imádtam.Remélem ez így is marad.
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Ide fogom hordani Molnár Autóház Szeged
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane I. | Következő autója? | Megane v. Corolla,Civic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
