Az autót szerettük, a tolvajok kezét vágják le (v2.0)
Szöveges ítélet
Az autó maga nagyon frankó volt, ahogy az adatokból látszik, cégautóként használva 170 ekm került bele 3 év alatt, és egy klímakompresszort kivéve nem volt semmi hibája. Ellenben a Renault Dél-Pest márkakereskedő és szervíz, az kitett magáért rendesen. Hozta a magyar kereskedések szokott színvonalát.
A 120 ekm-es szervíz 250 eFt-os számláját most hagyjuk, biztos ennyibe kell annak kerülnie. Kasszától való távozás után stb.
Az igazi kérdés csak most bukott ki. Az autót náluk vettük, 9 hónapos bemutató autóként, 1500 km-rel. Azért vettünk szalonból használt autót, mert nem akartunk a kismagyar átverős-lehúzós-lehazudós nepper világból vásárolni. Gondoltuk, az egyik legnagyobb pesti szalonban azért nem érik ilyen atrocitások az embert. Hát tévedés, naivitás.
Most járt le a négy éves autó műszakija, elvittük levizsgáztatni, már nem a Dél-Pesthez, hanem egy független szervízbe. Kiderült, hogy a motorszám nem található meg a helyén, mert "lerohadt", olvashatatlan. Az ilyenkor szokásos eljárás a Mozaik utca, szigorított műszaki vizsga. Ahol kiderült, hogy erre a motorszámra már 3 évvel ezelőtt, azaz mielőtt mi megvettük volna alig használt bemutató autóként, már volt regisztrálva egy megkezdett, de be nem fejezett ügy, amelynek indítása szintén az olvashatatlan motorszám volt. 9 hónaposan teljesen életszerű ugyebár, hogy lerohadt róla a motorszám. De az eljárást nem fejezték be, eladták egy madárnak előtte, azaz nekünk.
Most, hogy ez kiderült, az egész mozaik utca elkezdett ferde szemmel nézni, hiszen nyilvánvaló, hogy manipuláltak az autóval. Hogy pontosan mi történt vele, azt ilyenkor már ki tudja, csak sejteni lehet. Szinte biztos, hogy valamiféle motorcsere volt, az eredetit tán´ legaranciázták és berakták egy haver autójába, vagy ki tudja, talán biztosítóztak vele valahogy.
Több Renault-nk volt a cégben, mindegyik kapcsán, más és más márkaszervízektől megkaptuk a garantált lehúzás adagunkat. Loptak a Baumgartnerben, loptak a váci Tamás autóban, és manipulált autót árultak a Dél-Pestnél. Ez a legbiztosabb módja egy amúgy nem rossz márka lejáratásának. Mellesleg időközben ez a márkakereskedésnek tűnő kupleráj megszűnt, hála istennek csődbe ment (amúgy sajnálom, mert egy kiadós orditozást megérdemelnének). A szerelő felhívta a Renault Hungáriát, aki annak rendje és módja szerint hajtotta el a búsba, mondván neki semmi köze sincs az ügyhöz. Pedig csak egy kis segítség kellett volna az újrapapírozáshoz. Alma a fájától.
Hibalista
- Normál időszaki szervízekkel vette az akadályt, egyedül a klíma kompresszort kellett cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Renault Dél-Pest - Gazemberek, semmivel sem jobbak az utolsó átverős neppernél
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | más márka, elég volt a renault szervízekből |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
