A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,4 16V Grandtour 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Átlag feletti képesség, átlag alatti ár

Szöveges ítélet

Olyan autót szerettünk volna, amibe két gyerek és két felnőtt befér, és rövid távon esetleg a nagyit is be tudjuk préselni - persze az ehhez a felálláshoz tartozó csomagokkal együtt. Emellett lehessen vele nyaralni, és a munkámhoz kapcsolódó hosszabb-rövidebb utazásokat praktikusan meg lehessen vele oldani. Ezek tulajdonképpen nem nagy elvárások, a modernebb autók többsége mindezt nagyjából teljesíti, és akár még egy kis kompromisszumra is hajlandók lettünk volna (nagyi ki!).
4,5-5 millió forintig terveztünk, és az ebbe a kategóriába eső, illetve alatta lévő autókat majd´ mindet megnézegettük és elég fura tapasztalataink voltak. Például a Zucuki SX4, hasonló motorral, gyengébb felszereltséggel ugyanennyibe került. Az Opel Astra kombi drágább és puritánabb, nincsen benne semmi szerethető. A Chevrolet Lacetti igen elavult konstrukció és kisebb is ahhoz képest, hogy az ára hasonló. Mert ezt az autót bizony 3.6M Ft-ért vásároltuk meg (jó, éppen valami -500K-s akció volt) a motorhoz választható legmagasabb felszereltséggel, az Expressionnel (most nézem, hogy a vásárlástól eltel 4-5 hónap alatt lett egy magasabb felszereltségi osztály, és most az kerül ennyibe, hinnnye!). Minden lényegi extra megtalálható benne; csak bőrkormány- és ülés, automata klíma, menetstabilizáló kipörgésgátlóval, tempomat és fényre sötétedő visszapillantó nincsen benne.
Az autó meglepően tágas, a vezetőülés és kormány állíthatósága az élettel egyre elégedettebb családapa méreteit (130Kg/185 cm) is nagyszerűen szolgálja. A tárolók és a csomagtartók igen szép mérettel rendelkeznek, egy olaszországi nyaralást a hihetetlen rosszul pakolható gyerekjátékokkal együtt simán abszolváltunk úgy, hogy a csomagtartó rolóját sem kellett itthon hagynunk. Nálunk egyelőre minden működik, igaz elég fura, hogy a vezető melletti konzolon a gyermekzár kapcsolója melegszik, és odakönyökölve süt (ahogy olvasom, másoknál pedig nehezen kapcsolható).
Nem igaz, hogy a motor gyenge, mert aki ezt az 1.4/98LE változatot választja, az pontosan úgy akarja használni, amit ez a motor enged. Mi 130-150 között szoktunk autópályán utazni, és különös mód a felsőbb tartományokban jön meg igazán az ereje. Eddig 190-ig mertem vele gyorsulni és még volt benne szufla, de nekünk nem ez a lényeg. Hihetetlen, de a szervízperiódus 30.000km/2 év és nincs szükség az első 1000 Km után olajcserére (ezt itt az olajdoki is megerősítette). Azt gondolom, ez némileg visszahoz a relatív magas fogyasztáson, ami nálunk városban nyáron klímával 9L úgy, hogy hegyen lakunk. A 2000 Km-es olasz út átlaga 6,5-7 között volt, sok autópálya, kevés várossal (így leírva ez nem is olyan rossz).
Ahogy olvasom, néhányakat zavarnak a francia furfangok, pedig nagyon meg lehet ezeket szeretni: pl.: nagyon élvezem, hogy az ablaktörlőt használva a piros lámpához állva egy fokozattal visszakapcsol (folyamatosból a beállított időszakos törlésre). Hosszabb utak után úgy szállok ki ebből az autóból, hogy nem fáradtam el.
Egyébként hasonló áron lehetett ugyanilyen motorral Scenicet kapni, és meglepve kellett tapasztalnunk, hogy annak sokkal kisebb és rosszabbul pakolható a csomagtartója, és korántsem ilyen praktikus a belső kialakítása (persze ez szubjektív). És próbáltuk ugyanezt a kombi Meganet 1,6-os motorral, aminek a 10 LE plusz ereje nem volt érezhető.

Hibalista

- Egyelőre csak a hátsó ablakoknál a napfényrolók kampói billentek ki a helyükről, de azt garanciában megjavították. Igaz, kötekedtek, hogy legközelebb nem fogják, mert nem hitték el, hogy nem a gyerekek tépték ki.

Ide hordtam szervizbe

Renault Duna, Bp., Zay u.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Espero Következő autója? ezt akarom használni
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)