Ár-felszereltség OK. De a többi!! Hmm...
Szöveges ítélet
Hát tudnék mit mesélni de most csak röviden. A kocsit úgy adták át, hogy a bal els?b?l hiányzott egy kerékcsavar /király nullrevízió még jó hogy észrevettem!/ és a hazavezet? úton derült ki hogy tetejébe még félre is húz, így aztán a következ? nap vissza az eladóhoz ahol a csavarproblem azonnal, a félrehúzás több hét alatt lett orvosolva. Következett egy hosszabb /kb. 17ekm/ tünetmentes id?szak ami alatt kellemes oldaláról mutatkozott be a gépállat: kényelmes, van benne hely rendesen, nagyobb sebességnél is viszonylag csendes ami köszönhet? a trükkös hifi-nek mivel nagyobb sebességnél odanyom egy kicsit a hanger?nek így aztán a motorzaj kevésbé zavaró. A feláras automata klíma egyszer?en kezelhet?, hatásos és csendes - szerintem. Nagy általánosságban a bels? "összerakottságát" jónak min?síteném minden a helyén van bár némi zörej hallható az els? ajtóban de hát istenem elvégre törökhonban pakolták össze. A 17"-os abroncsokon nagyon stabilan fut a gép, f?leg kanyarban állat. Fogyasztás részemr?l okés, úgy 7-7.5 között eszik ami elfogadható figyelembe véve hogy mekkora nagy darab a lelkem. Nem egy sportkocsi de A-ból B-be fejedelmi kényelemben lehet eljutni.
Aztán jöttek a problémák. 17000-nél toronycsapágy csere, és igy közel a 35000-hez már a második garnitúra kerül bele /elképeszt? gagyi min?ség lehet!-a jóval olcsóbb Thaliaban két év használat alatt sosem kellett cserélni /. A hátára csorogjon a kebabhús forró zsírja annak aki az els? fényszóró- és indexizzó cseréjét a kerékdobból oldotta meg. Az izzócsere egyszer?en egy rémálom!!!! ami még nem volna gond, de a hiba mindig akkor jelentkezik amikor esik vagy havazik a kocsi tiszta szutyok és a szeret? tulaj öltöny-fehér ing kombinációjában van felöltözve - hát mit mondjak újjáírtam a magyar káromkodás kifejezéseit és másnap már egy munkásoverállal a csomagtartóban indultam útnak. Néha egy-egy rejtélyes gyújtáskihagyással szórakoztat a kedves, ami ugye - mindenki kitalálta - SOHA nem jelentkezik a szervízben. Végül pedig a legjobb: a kíméletes használat ellenére szinte teljesen elfogyott két hátsó abroncs - a szervíz szerint gyári eredet? nem egyedi futóm?hiba. Még nem hagyott ott sehol, de mi lesz holnap? Nem kell valakinek egy megkímélt Megane limó?
Hibalista
- A bal els? kerékb?l hiányzott egy csavar, a kocsi félre húz emiatt egyenesben a kormány ferdén áll. Aztán kb. kéthavonta menetrendszer?en kontakthibás indexfoglalat, a napokban kerül bele garanciálisan a második!!! garnitúra toronycsapágy, 35000km alatt sikeresen felzabálta a két hátsó 17"-os abroncsot, spontán gyújtáskihagyások alapjáraton, valamint a szokásos izzócserék
Ide hordtam szervizbe
Ez a vásárlás helye. Inkább nem írom le.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Renault Formont. Korrekt és gyors
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | Ki tudja? De nem francia lesz az biztos. |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
