Akinek nem jött be...
Szöveges ítélet
Hibalista
- Hol is kezdjem?
- Ezt az autót csak azért vettem (bár a formája tetszik),mert egy jó ismerősünk felajánlotta a segítségét,és így nagyon jutányos áron jutottam hozzá.És persze áradozott a Renault-ról!!!Ittam a szavait,hittem is neki,és belevágtunk...
- Az első csalódás akkor ért,amikor az átvétel napján derült ki,hogy nem a nekem elmondott felszereltségű autó állt előttem,hanem egy fapad,manuális klímával,2 el.abl.emelő,bőr korm.,és váltó, slussz!!!!
- És aztán jöttek a bajok : próbálom,röviden,hogy ne kattintsanak tovább,mert megéri végig olvasni!!!
-
- - 1200km körül villogtak a piros lámpák,olaj problémát jelezve.1,5 l-t töltöttek utána,és közölték,hogy ez normális.1000 km-enként 1 l-t ehet!!Ugy a 60000-redik km után már CSAK 1 lit kell ut.tölt. 10000km-ként!
- - 6000km-nél beszart a turbó.Turbócsere (ők ezt mondták,szerintem csak felújították)
- -Első fékek,nagyon hangosak,és nem fogtak jól.Több alkatrész kicseréltek,azaz fékrendszert cseréltek.
- De azóta is,ha keresztben meg van gyűrődve az út,pl. lámpák előtt,tiszta keresztborda az út.Ha ott kell hirtelen fékeznem,a fék nem fog!!!,pattog az auto eleje,az ABS kihagy,többször majdnem hatalmasat csattantam.Azóta óvatos vagyok az ilyen útfelületeknél,és lámpák előtt.
- -a váltógomb pár hónap után teljesen lekopott :-(
- -a ventillátort már 2 x cserélték,mert bedöglött.
- -VÁLTÓ BEÁLLT,Üllői út,d.utáni dugóban.Váltócserét nem engedélyeztek,mondván a felújítás is elég.Azóta olyan mint egy jó régi Ladában (nekem volt),bár az kevésbé akadt,és a rükvercet is bevette elsőre,ez nem!
- -Gyári cd nem adja ki a lemezt,ugy kell kipiszkálni.Javítás után a helyzet mit sem változott.Cserét nem engedélyeztek.
- -légzsákhibát jelez rendszeresen.Szervízben azt mondták,nincs hibajelzés,biztos csak kontakthiba.
- -Piros stop jelzés,sípolással egybekötve rendszeresen,elindulásnál,kanyarban,vagy csak ugy menetközben.Szervíz: nincs hibajelzés.
- -Motor többször leállt már városi forgalomban,lámpánál,vagy megállásnál.Szervíz: nincs hibaüzenet.
- -Klíma rendszeresen leáll városi forgalomban,több percre.Túráztatnom kell a motort,hogy életre keljen!!A szervíz szerint ez természetes :" a klíma így kíméli magát",ekkora baromságot még nem hallottam!!!
- -Kanyarban,ha az út hibás,hullámos,huppanó van benne,vagy kisebb kátyú,akkor nem stabil az autó,volt,hogy majdnem kisodróttam vele.
- -első égők rendszeresen kiégnek.Csere csak szervízben több ezer forintért (kb. 4000 )
-
- Én imádom az autókat,ezért sok hibájuk felett szemet hunytam az eddigieknek is (hisz hibátlan autó NINCS),
- DE ENNÉL SZARABB AUTÓM SOHA NEM VOLT!!!ÉN SENKINEK SEM AJÁNLOM!!!!
-
- Ezt annak ellenére leírtam,hogy végig olvastam a véleményeket,és sokan csupa jókat írnak róla...hát én jót csak annyit tudok írni,hogy dinamikus,és keveset eszik.Ennyi!
-
-
Ide hordtam szervizbe
Minden Budapesti Renault szervízben voltam már.Sajnos (szegény embert még az ág is húzza, mondhatnánk),csak rossz tapasztalatom volt.Vagy elképesztően bunkók a munkafelvevők,vagy a szerelők végeznek rossz munkát,vagy csak a vállukat vonogatják,és iszonyúan drága!!!Csak egy példa : a feleségemnek vettünk kb. 1 éve egy új Toyota corolla Dízelt( csak megjegyzem,MINT EGY SVÁJCI ÓRA!!!!!).olajcsere mindennel együtt:26000ft.Nálam ugyanez 59000ft!!!ugye van különbség?
Nem szeretnék senkivel vitába szállni,én csak leírtam az ŐSZINTE VÉLEMÉNYEMET,ÉS TAPASZTALATOMAT A KOCSIMRÓL!És remélem ezzel sokaknak segítek.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 96000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Omega 2,5 td | Következő autója? | Toyota Auris D4D,esetleg SEAT LEON 2,0 PDTDI |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
