A zörg?s kacsasegg?
Szöveges ítélet
A barátaim szerint nem szeretem az autót. Pedig igen! Minden autómat szerettem eddig, tény, hogy az el?z?t egyel?re jobban.
Hogy mit szeretek a Kacsasegg?ben? Eleinte a kacsasegge tetszett igazán, mára már az egész autó. Számomra az eleje kicsit hétköznapi, jó lenne valami az Megane I-es krómrácsához hasonlító elegancia, vagy akár valami sportosságot növel? ötlet.
Nagyon szeretem az aut. kártya m?ködését -bár a kártya csúnya, nagy és kimondottan kényelmetlen hordani, cip?f?zés közben úgy elszorítja a f?eret a zsebemben, hogy csoda ha nem ájulok el- szerencsére engem még nem ért el a gyakran el?forduló aut.záró gomb hibája. A gombnyomásos indítás is nagyon kellemes, jópofa ahogy okosan izzít magának.
Nagyon szeretem a Privilege kivitel belsejét, a b?r illatát. A kárpitozás a legtöbb helyen nagyon igényes. Szeretem a futóm? hangolását, miután az el?z? sportosabb autóm után, nagyon halkan és finoman nyeli el az úthibákat. Az aut. klíma nagyon szép csendben teszi a dolgát, jóformán hozzá sem nyúlok hetekig. Extraként tempomat és ülésf?tés van az autóban. Az ülésf?tést nagyon-nagyon szeretjük, pedig alapvet?en én hideg párti vagyok. Mindenkinek ajánlom!!!
Amiket nem szeretek. Konstrukciós hiányosságok: Az egyzónás klíma, ma már karcsúnak számít a kategóriában, valamint teleszkópos motortet?t is el tudnék képzelni.
Ami a belteret, kényelmet illeti, a m?szerfal közepe és az árnyékoló minden képzelet alulmúlóan "gagyi", ráadásul a por is egy nap alatt +látszik rajta. M?szerfal...Valami borzalmas szinten zörög, még soha nem volt ilyen zörg?s autóm. Szinte élvezhetetlenné teszi az autózást. Ráadásul ismerettségi köröm alapján enyhén szólva nem egyedi hibáról van szó.
Ami a kijelz?ket illeti. Sajnos egy kis ablakon jelenik meg az összes info, egyszerre túl kevés és rengeteget kell görgetni az ablaktörl? kapcsoló végén lév? gombbal. A fedélzeti c. általában csal.
Az els? szélvéd? párátlanítására szolgáló befúvókák elhelyezése és mérete érthetetlen. Egy igazi téli napon órákig marad 10 cm jégcsík az alsó részen, ami miatt az ablaktörl? folyamatosan maszatol, a gumija kopik.
Az els? ülések egyszer?en kicsik. Rövid az ül?lap, nekem hetekbe telt mire megtaláltam úgy a helyem, hogy derékfájásom miatt ne 4kézláb másszak az irodában.
A könyökl? párnázása kényelmesen puha és jó nagy is.
Vezetés: Az 1,5 dci motor szerintem remek, a nyomatéka számottev? és csak téli-belvárosi használat mellett is 7 liter alatt eszik. Nagyon kellemes jószág. A váltót én nagyon nem szeretem, kb. egy Zsiguli váltó hosszúságával rendelkezik, csak rosszabb használni annál. Darabos, akadozik és hangosan "kluttyog". A kormányzás kicsit digitális, szögletes, visszajelzés nulla, de nekem szerencsére nem húz félre. Meg lehet szokni, de sportos vezet?knek nem egy "népünnepély".
A megbízhatóság és a szervíz pontozását, csak másoktól hallott infók alapján töltöttem ki, nekem még ezzel az autóval nincs kell? tapasztalatom.
Hogy mennyire szeretem? A 7-es, 8-as között gondolkodtam. Ha a m?szerfal nem zörögne, talán egyszer 9-est is adnék neki, de az exautóm er?s 10-esére a váltó, a vezetési élmény miatt sajnos nem lenne esélye.
Azért id?nként majd frissítem az "itéletemet"! :-)
Hibalista
- A motorborító m?anyag "belerágott" az akksi kábelébe,
- Rendületlen m?szerfal zörgés,
- A cd-s rádió gyakran akad,
- A rádió távírányítója id?nként hangosítás helyett átkapcsol cd-r?l rádióra,
- Nyikorog a fék,
- Az egyik ablakemel? felfelé nem automata.
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt szervízben.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Stilo | Következő autója? | Talán Altea 2,0 TDI, Octavia TDI, Mazda 3 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
