A szervíz kedvence
Szöveges ítélet
2003.10.01.-én vásároltam Megane II.lim.1.5 dci-t.F?állásban taxizok vele,amikor üzemképes.6 hónapos korába cseréltek 2 toronycsapágyat és 4 dísztárcsát,mert lötyögtek.Hátsó lámpa párásodik a mai napig,amit már 3X kicseréltek(volt rá megoldás a szervízbe:vegyek aranyhalat!).Porlasztókat cseréltek sorozatosan.El?ször beletették a Thaliáét,megemelkedett az üzemanyag fogyasztás.Volt amikor a résolajcsövet nem cserélték ki és 3 óra elteltével a tréler vitte vissza (már ismerte az autóment?t).A generátor szíj elszakadt.Rá 1 hónapra leszakadt a generátor szíjtárcsa.Turbófeltölt?t is cseréltek,mert ette az olajat.Most is eszi és meg akarják gy?r?zni a motort.Garanciás id?n belül nem kellene 91.000 km-nél(7000 km alatt 3 liter olaj).Decemberbe 3 hetet nem tudtam dolgozni,mert megállt.Teljes üzemanyag randszer csere,kompresszor,porlasztók,nagynyomású csövek,stb.A kiesésemet senki nem fizette!A bérautókról is tudnék mesélni.Az auto vásárlásánál az üzletköt? azt mondta:jár csereauto ha baj van,s?t külföldön szállás is.Ez nem igaz!Taxira elvileg nem jár csereauto,de ?k sem tudták,mert bels? szabályzatba van leírva.Szó elszáll alapon mehettem,ahova akartam.Apróbb hibák:világítás:kiégnek a tompitott izzók(túltölt a generétor),kuplung pedálgumi állandóan leesik(munkafelvételnél:Ne tapossam annyira!).A Renault Hungária nem foglalkozik az ügyemmel!4 hónap alatt nem volt képes 1 levelet sem küldeni.Személyes ügyfélfogadás nincs!Csak telefonon,és levélbe lehet panaszkodni!A levélre azt szokták válaszolni,hogy a szerviz kijavította a problémát,remélik ezután panaszmentes lesz a gépkocsi.A tel.-os kisasszonyok kedvesek és közlik,hogy a panaszomat továbbítják a központ felé és itt vége.Semmi válasz!Ügyvédem tanácsára belementem a motor gy?r?zésébe.3 nap.Éjszaka munka közbe nem indult be.Új akkumlátort raktak bele garanciába.(20 ezerrel akartak lehúzni,mondván,hogy arra nem 2 év.Írásba nem merték adni.)15 perc után próbáltam indítani.Injection fault üzenet,de beindult.Vissza a szervizbe.Számítógép szerint f?relé.Du.-án mentem volna az autóért,amikor telefonon közölték,hogy vézérl? elektronikát kell cserélni,mert beázott és szétrohadt (1,5 éves autón).5 napból 1-et tudtam félig dolgozni.A toronycsapágy megint kattog. 4 millióért autót is vehettem volna....Els? és utolsó Renault-om.
Hibalista
- 2 toronycsapágy,2 el.ablak,turbó,porlasztók,ülésbovden elszakadt,generátor szíj elszakadt,generátor szíjtárcsa leszakadt,f?relé,vezérl? elektronika,2 toronycsapágy,stb.
Ide hordtam szervizbe
Gold Cars Kft.Nyíregyháza,Tiszavasvári út 35/A
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 91000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Toledo 1,9 D | Következő autója? | Volkswagen Passat Var.1,9 TDI Pacific |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
