"A pótolhatatlan hosszútávfutó!!!" Tesztelve!
Szöveges ítélet
Három év,több, mint 190 ezer km, gyakorlatilag gond nélkül! Ha a francia autók megbízhatatlanok, akkor ez biztos, hogy egy szériahibás kocsi. Vagy szerencsém volt? Igazából én meg vagyok elégedve maximálisan mindennel. Mivel semmi sem tökéletes ( nem kell megijedni), így ezen is újult már néhány alkatrész. Kb. 30 ezer km -nél gariban cserélték a toronycsapágyakat,ez v.mi szériahiba,azóta sem volt gond vele, na meg a gyújtótrafó is ebbe a kategóriába tartozik,mert ha jól tudom az összes ki lett cserélve. Volt ami garanciális időn belül adta meg magát, és volt kp- s is.A két első elektomos ablaknak is cserélték azt az alkatrészét amire feltekeredik a bowden, mert persze fullosan műanyagból csinálták és a bowden meg acélból van.Vicc! Mielőtt bevittem a szervízbe lekaptam az ajtókárpitot,de némelyik banknak nincs olyan komoly védelmi rendszere, mint ahogy az rögzítve volt! Az első tompított izzók szoktak még tetszés szerint kiégni, elmondanám hogy lehetetlenség kicserélni (kivéve ha nem vagy etióp). Egyszerűen nincs hely. Egyébként strapabíró kocsi. A futómű majd 200 ezer km -rel is panaszmentes! Csendes jól fogja az utat és a komfortjából sem veszített. A gyári gumik is nagyszerűek, 180.000 km -nél vettük le,persze rendszeres téligumi használat mellett. Azt még tudni kell, hogy 70% -ban pályán futott a kocsi. Az autó eleje ugyan műanyag, de jó cucc, egyszer még egy mentőautóba is belepukkantam. Olyan 20 km/h körül csorgott a sor én meg elbambultam, közben a mentő megállt. Bumm! Hát lökten rajta egy jókorát, és mikor kiszálltam nem hittem a szememnek! Egy karcolás nélkül megúszta a Mégane! Utólag kiderült a mentőben 350 e Ft kár keletkezett. Nem is rossz! Persze nem páncélautó, úgyhogy ezen is van néhány horpadás,mint például amit az autópályán a semmiből felröppenő cipő okozott. Még jó hogy nem volt benne láb!)): Komolyra fordítva a szót, azok akik Mégane-t akarnak venni ne fogják vissza magukat ezért a pénzért egy mutatós,tágas,komfortos autót kapnak, ez az 1.4 -es 98 lovas motor le van tesztelve, bírja, bár egy hatos váltó áldás lenne bele. De szerintem így van ez az 1.6 -ossal is. A dieselekről is jókat hallottam, én személy szerint csak ajánlani tudom mindenkinek, legyen az bármelyik változat!
Hibalista
- Csak a kötelező dolgokat cserélték meg egy-két típushibát. Index foglalat, toronycsapágy,gyújtótrafó.
Ide hordtam szervizbe
Renault Meszlényi, Békéscsaba
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 192000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fábia | Következő autója? | Mégane Diesel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
