A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.4 16V Limousine 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

"A pótolhatatlan hosszútávfutó!!!" Tesztelve!

Szöveges ítélet

Három év,több, mint 190 ezer km, gyakorlatilag gond nélkül! Ha a francia autók megbízhatatlanok, akkor ez biztos, hogy egy szériahibás kocsi. Vagy szerencsém volt? Igazából én meg vagyok elégedve maximálisan mindennel. Mivel semmi sem tökéletes ( nem kell megijedni), így ezen is újult már néhány alkatrész. Kb. 30 ezer km -nél gariban cserélték a toronycsapágyakat,ez v.mi szériahiba,azóta sem volt gond vele, na meg a gyújtótrafó is ebbe a kategóriába tartozik,mert ha jól tudom az összes ki lett cserélve. Volt ami garanciális időn belül adta meg magát, és volt kp- s is.A két első elektomos ablaknak is cserélték azt az alkatrészét amire feltekeredik a bowden, mert persze fullosan műanyagból csinálták és a bowden meg acélból van.Vicc! Mielőtt bevittem a szervízbe lekaptam az ajtókárpitot,de némelyik banknak nincs olyan komoly védelmi rendszere, mint ahogy az rögzítve volt! Az első tompított izzók szoktak még tetszés szerint kiégni, elmondanám hogy lehetetlenség kicserélni (kivéve ha nem vagy etióp). Egyszerűen nincs hely. Egyébként strapabíró kocsi. A futómű majd 200 ezer km -rel is panaszmentes! Csendes jól fogja az utat és a komfortjából sem veszített. A gyári gumik is nagyszerűek, 180.000 km -nél vettük le,persze rendszeres téligumi használat mellett. Azt még tudni kell, hogy 70% -ban pályán futott a kocsi. Az autó eleje ugyan műanyag, de jó cucc, egyszer még egy mentőautóba is belepukkantam. Olyan 20 km/h körül csorgott a sor én meg elbambultam, közben a mentő megállt. Bumm! Hát lökten rajta egy jókorát, és mikor kiszálltam nem hittem a szememnek! Egy karcolás nélkül megúszta a Mégane! Utólag kiderült a mentőben 350 e Ft kár keletkezett. Nem is rossz! Persze nem páncélautó, úgyhogy ezen is van néhány horpadás,mint például amit az autópályán a semmiből felröppenő cipő okozott. Még jó hogy nem volt benne láb!)): Komolyra fordítva a szót, azok akik Mégane-t akarnak venni ne fogják vissza magukat ezért a pénzért egy mutatós,tágas,komfortos autót kapnak, ez az 1.4 -es 98 lovas motor le van tesztelve, bírja, bár egy hatos váltó áldás lenne bele. De szerintem így van ez az 1.6 -ossal is. A dieselekről is jókat hallottam, én személy szerint csak ajánlani tudom mindenkinek, legyen az bármelyik változat!

Hibalista

- Csak a kötelező dolgokat cserélték meg egy-két típushibát. Index foglalat, toronycsapágy,gyújtótrafó.

Ide hordtam szervizbe

Renault Meszlényi, Békéscsaba

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 192000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fábia Következő autója? Mégane Diesel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)