A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane Megane II Limousine 1.6 16V Privilege 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A nagyfranc csalódás

Szöveges ítélet

A sok-sok használt autó után, s 40 fele nagyon szerettem volna végre egy új autóba beülni, amit az első perctől én vezetek. Megtörtént-, nagyon örültem-örültünk ( a család ), de most egy kis csalódás ért. A híres "2 év", vagy "100.000 km" garancia" februárban lejárt, és mint keveset autózó csak most, 2006. júniusában kerültem el a 2. tízest, azaz a 20.000 km-t. Bevallom, már féltem, s "vártam, hogy soha ne történjen" velem a leírt hibák közül soha semmi. Sokat olvastam itt, a népítéleteket és az azokban leírt hibákról. Sajnos én sem vagyok kivétel, most nála is kinyiffant a jobb oldali toronycsapács, (már a bal fele is kezd nyöszörögni). Lassú sebességnél, és tolatáskor úgy morog mintha egy 25-30 éves, és legalább 500.000 km-t futott öreg tragacsban ülnék. Nagyon bosszant ez az állapot, ettől a márkától nem ezt, nem ilyen silány minőséget vártam, legalábbis, ami a toronycsapágyakat illeti. Szerencsére, s szerencsémre és egy kis ismeretséggel mégis mindkét csapágyat sikerült GARANCIÁBAN kicseréltetnem. Megcsinálták, s most megint olyan, mint újkorában, így a márka szervizről jó a véleményem, most már csak az bosszant, hogy újabb 20.000 km megtétele után újra erre számíthatok? -, elszomorít. :-((( (2008. novembere) Sajnos ez a félelmem is bejött, már megint rotyognak.
Felkészítettek, hogy a gyújtótrafókra is felkészülhetek, mert a gyengébb minőségűvel (SAGEM) szerelték a Törökországi Bursában. 2008. tavaszán 1db elment, most ősszel októberben a 2. is. A másik még két jót is kidobtam belőle, remélem ezzel vége a gyújtótrafós rémálomnak.
Az említett töltőnyílás fedél zárat magam csináltam meg, de oda kell rá figyelni, javaslom mindenkinek, nézzétek meg, hogy zárt állapotban tényleg lezárja-e a fedelet, egy kis hengeres (szerintem) műanyag csapnak kell ezt végeznie.
A bal hátsó kerékről: nem elég, hogy a gumi külső felét faragja, a belső fele (gondolom még új korában) mert 16"-os beledörzsöl vagy (dörzsölt) a hídba, megkoptatva, s ezzel egy kicsit elgyengítve azt. A fékek nálam is nyikorognak, de ezzel nem foglalkozom, közbe-közbe jobban belelépek a fékbe, s az így igazodik, megszűnik a hang.
A végére valami egészen más, néhány pozitívum: amúgy, nagyon szeretem, nagyon kényelmes, hosszú úton is. Szép, igazi klasszikus formájú autó, és a "privileg" azaz a full. gyári felszereltség nagyon bejön, tudja mindazt amit egy mai autóban elvár az ember, s szerintem ezek nem extrák, hanem minden autóban bent kéne lennie a XXI. században. Szeretem vezetni, könnyen és jól vezethető.

Folyt.: 2008. novembere van, s a hibalistát most kiegészítve, már megrendült a "márkába" vetett bizalmam és hitem.
Mindenre azt mondják, hogy típushiba. Ezt a magyarázatot egyszerűen nevetségesnek tartom.

Hibalista

- Központi zár automata nyitása néha-néha bizonytalankodik.
- Tankolónyílás ajtó, (fedél) zár csapja beragadt.
- Toronycsapágyak, már a 2. garnitúra is rotyog rajta.
- Bal első ajtó, ajtónyitásért felelős határolója is rotyog nyitáskor, záráskor egyaránt.
- Kiégett izzók.
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Császár Pápa, (csak a toronycsapágycsere történt itt), a második, lassan soron következő cserével még nem tudom hova vigyem, ha a gyári ennyire SZ.R, akkor inkább más gyártó csapágyaival kéne azokat a tornyokat megcsapágyazni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam, csináld magad akcióban.
Olajcsere, szűrő cserék, izzók, gyújtótrafók stb.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Renault 19 Következő autója? Nem érdekel, örülök neki, hogy végre zsebben van a TÖRZSKÖNYV
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)