A hűséges
Szöveges ítélet
Az első 3 évben semmi nem történt az autóval, szuper fékek, hibátlan motor és váltó egészen 70.000 Km-ig. Ekkor kezdődtek a gondok! 2 havonta tompított izzó csere (jobb-bal) mellyel egyszer próbálkoztam, azóta autóvillamossági szklműhely. Ugyanilyen intervallumonként féklámpa csere is (ezt nem feltétlen az autóra fognám). 75000-nél elszakadt a féltengely gumiharangja, amit az autószerelőbarátom megígérte, hogy 1 hét múlva lesz egy kis szabadideje, és kicseréli. a gumiharang cseréje elötti napon a családommal vidékre indultam, és meghalt a váltó, azaz összeakadt a 3. és 5. fokozat. Az oka: 2.2 liter olaj helyett csak 1 deci volt a váltóban. Olajszivárgás meg sehol. Javítási költsége szimmeringekkel csapágyakkal és majd az összes fogaskerék cseréjével szerencsémre gyári, de Német import alkatrészekkel 130.000 Forint. Ezen eset után más meghibásodás eddig nem volt.
77.000 Km: Klíma kompresszor tápkábel szakadás. Szakszervízben 250.000 Ft-ért cserélték volna a kompresszort úgy, hogy meg se nézték mi a baja. Elvittem az autóvillamosságishoz, 20 perc alatt megjavította 2.000 Ft-ért.
95.000 Km: klímacső membrán csere (ez egyben van kb 50cm csővel).
Jelenleg 100.000 Km van az autóban, és a történtek ellenére még mindíg szeretem, minden kézre esik, kényelmes, bár hátul kicsit szűk.
Hibalista
- Gyári "hangszóró"
- 75.000 Km: Féltengely gumiharang, majd egy héten belül váltó.
- 77.000 Km: Klíma kompresszor tápkábel szakadás
- 95.000 Km: Klíma membrán
Ide hordtam szervizbe
Szentírmai Krisztián
Nagyon ért az autókhoz, bár a Renaultokat utálja :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | Laguna!!! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
