A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,5 DCI 106 LE Grandtour 

Az ítélet értékelése
1,6(9 db)

A Franciák maradjanak a csigánál..mindeninek jobb lesz

Szöveges ítélet

NINCS jobb autó a céges autónál! Ezt szeretném leszögezni. Akárcsak azt, hogy ez az első francia autóm és soha nem vettem volna, ha nem ilyet kapok, hiszen az előző 130000 Kilométert Mazdák volánjánál töltöttem. Így nem leszek teljesen elfogulatlan, de nagyon fogok igyekezni. A kor/kilométerek előre haladtával majd még írok, hátha tudok segíteni másoknak a döntésben vásárlás előtt.
Először is a pozitívumok között sok-sok dolgot fel tudunk sorolni:
Kényelmes az ülés, ha nem kell benne vezetni. Jól gyorsul, persze ha már a turbó is életre kelt és a fordulatszámot is figyeljük. Nagy a csomagtartó, csak ne akard becsukni, mert ahhoz bizony gyúrni kell. Nagyon jól fogyaszt és itt nincs HA! Egyszerűen takarékos és kész.
És hát van ami teljesen érthetetlen:
A mai korban már érdemes lenne figyelni a pedálrendre. Ebbe a kocsiba be van csapva három pedál, oszt vagy kényelmes vagy nem. A gázt bőrcipőben esélytelen vagyok úgy használni, hogy közben ne nyomjam a féket is. Érthetetlen módon olyan közel van a kettő egymáshoz, hogy az már dühítő. Nu, jöjjön a váltó. Azt gondolom, hogy az autó-ipar szégyene az amit itt váltónak nevezünk. Pontatlan, nehéz kapcsolni, olyan mintha egy nagy masszába kellene lökdösni a "botot". Nembaj, majd megszokom...remélem...muszáj lesz. A vezetési pozíció az szenzációs.. amíg el nem indulsz. Utána felejtsd el a kényelmet - utasként viszont nagyon jó!. Ha nem tíz óra tíz percnél fogod a kormányt akkor vége a világnak. Vagyok olyan nagyképű, hogy néhány száz millió autós társammal együtt, néha az ajtó és ablak találkozásánál pihentetem bal kezem és úgy fogom a kormányt, vagy egyszerűen az ölembe fektetem és lassú poroszkálás közben itt tartom kordában a volánt. FELEJTSD el! Ha az emberi génsebészet mintapéldánya vagy akkor lehet, hogy a bal vállad 20 centivel magasabb a jobbnál és 10 centivel előrébb áll síkjában. HA ez nincs így felejtsd el a lazulást, marad a tíz óra tíz perc. Három hete állítom az ülést a kormányt és semmi. Már több szakíró művét elolvastam a helyes üléspozícióról és annak beállításáról, de sajnos itt ez sem segít. Szóval a korábbi zoom-zoom érzés után - ami ma már tudom tényleg létezik, holott évek óta marketinges bullshitnek tartottam! - az izomláz érzése lett az úr idebenn. Izomláz bizony, mert olyan izomcsomók alakulnak ki az ember hátában a kitekert pózok miatt amin csak masszőr tud segíteni. Arról nem is beszélve, hogy a középkonzolon a jobb lábam pihentetése hiú álom, holott hosszú autópályás utazások során nem jönne rosszul. Még ma is emlékszem és siratom kicsi Mazdám, ahol 5-600 kilométer levezetése egy álom volt, a mostani pokol helyett.
Azért azt be kell ismernem, hogy a kínokon sokat enyhít a steril vezetés. Ne válts gyorsan, ne akarj gyorsulni, ne akarj egy Ladánál gyorsabban kanyarodni, és pláne ne akarj közben váltani…így már nem lesz gond, nem fog fájni. Persze lehet ezt a sok mindent nem akarni, viszont akkor mi a franc(iá)nak csinálni, vagy minek a Franciáknak autót csinálni...

Ha valaki most dönt autóvásárlás mellett akkor ajánlom nézzen meg más márkákat is.
Ha nem egy Renault használsz most is, akkor fájni fog, de nagyon.


És lássuk mi a helyzet az első 15.000 Km után:

Nem sokat változott a kapcsolatunk. Most is fáj. Utálom, hogy kényelmetlen. Ha egy kicsit gyorsítok majd megáll a sor és fékezni kell akkor az utasok gyomra hamar jelzi, hogy ürítene....és nem alul... Egy szóval a szekér jelzőt használnám.

A pedálrend megszokhatatlan. Nem idő kérdése, egyszerűen rossz, és a váltó sem javult meg, kopott össze, az idő előrehaladtával.
Sőt, eljött a tél - mert a tél már csak ilyen - és rá kellett jönnöm, hogy ebbe az autóba nem azért tesznek be dolgokat, mert azok szükségesek, hanem látták már más autókban és hát akkor behányják Ők is. Ne muszáj erősen gondolkodni, hiszen ez egy tömegautó, jó lesz az egyszerű népnek ha megtalál benne minden szokott dolgot, mint például az első szélvédőt fűtő levegőnyílás. Király, hogy van, nagyon jó, hogy működik a ventilátor, de Tisztelt Mérnök Urak, miért kellett ezt középre kb. 35 cm-ben korlátozni. Ugyanis indulás után mindenhol elkezdi a párát "lehúzni" kivéve a vezető és utas előtti részt. Könyörgöm aki ezt tervezte ült már kocsiban, vagy ott nem jön el a tél..
Azt már a motor hatékonyságára írnám, hogy a fűtés nagyon lassan indul el. Reggel kb 10 perc kell neki mire rendesen elkezd fűteni.

Motorolaj, az a fránya.. Fránya, mert fogy. Igen, 13000 Km után egy litert megivott. Azt mondják normális, de bevallom nem tudom az-e. Korábban nem volt dízel autóm, így nem tudom. Szerintem 100.000 KM alatt nem kellene egy decit sem fogynia. Korábbi mazdáimba egy decit sem töltöttem utána, valahogy ehhez szoktam.

Ja, most jött ki az új MEGANE csupa nagy betűvel, hiszen agyon van dicsérve minden fórumon. Több helyen is azt olvasom, hogy mazda3-as minőség. Egy dolgot ne feledjünk, a 3-as amihez hasonlítják egy kifutó modell, ez pediglen ÚJ, így summásan azt kell mondanom sikerült csupán 6 év lemaradásba kerülniük a tisztelt mérnök uraknak.

NE VEGYENEK MEGANE-t, a szekér olcsóbb és a ló hálás állat.

Hibalista

- Még Semmi és a MÉG nagyon fontos! Az első perctől kezdve "nyikorog" az autó, ha lassú tempónál forgatom a kormányt. Lehet, "csak" a harang, vagy a torony nyikorog.. Nem tudom. DE 2500 KILOMÉTER UTÁN NINCS CSAK! petit zaj sem lehet tisztelt francia mérnök urak és hölgyek.
-
- Lássuk, hogy állunk 15000 kilométer után:
- 1, Ráz a kormánymű, pedig nem remeg a kezem
- 2, Van, hogy nem tudom felhúzni az ablakot. Ki-be kapcs segít. Amúgy is jót tesz a friss levegő
- 3, Eszi az olajat, bár ez a megszállottak szerint nem hiba. Én nem vagyok megszállot, szóval NE EGYE pláne ne 15000 km után

Ide hordtam szervizbe

Céges, nem hordom, majd viszik.. és ahogy a kapcsolatunk indul szükség is lesz rá.
Ahogy látható szükség van rá, pedig nem hajtom agyon-sőt!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323F Következő autója? Ha veszek: Honda, Mazda, BMW, Audi jöhet szóba
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)