A család kedvence, a kis döci
Szöveges ítélet
Ami megfogott, az a hatalmas tér. Saját magam mögött is elférek pedig nem vagyok kicsi (178 cm). A csomagtere szintén hatalmas.Két 110 cm magas, 40 cm széles bútort (polc és komód)úgy beraktam, hogy még egy harmadik simán befért volna.
A fogyasztása abszolúlt megegyezik a katalógus adatokkal. Az átlagfogyasztás ami megadásra került (6 l/100 km) az a nyári maximum klímával. Máskor inkább 5.7-5-8. A motor már alacsony fordulatszámon is húz, vársoban 2000 fölé nem nagyon pörgetem. A rengeteg kényelmi kütyüt nagyon meg lehet szokni.
Ami nem tetszik:
az id?nként "megszólaló" m?szerfal. A rugózása jó, kényelmes, lágy, de pont ezért a huplikon (villamos sín, nyomvályú) kanyarodáskor már id?nként tud bizonytalankodni. Az el?z? Opel vectrám után ez egy kicsit szokatlan, bár a döci védelmében le kell írni, hogy a Vectra gyárilag volt ültetve és sport lengéscsillapítókkal felszerelve, és az biztos, hogy minden apró hibát megérezetem az úton!
Az enyémben még nem 6 fokozatú a váltó, pályán 130-nál már hiányzik. (130->3000 1/min). Illetve sajnáltam az automata váltóra a +380e pénzt (akkor még lehetett dízelhez) most talán máshogy döntenék.
De összességében szeretjük, a párom is imádja vezetni.
Hibalista
- Zörgések a m?szerfal fel?l, de a nagyját megoldották, most már csak nagyon ritkán és csak iszonyú rossz úton szólal meg.
- A futóm?ve (érzésem szerint) egy egészen kicsit elhúzott. (de nagyon-nagyon bizonytalan volt ez az érzés). M?szerre feltették, határértéken belül volt minden, de a kedvemért még állítottak rajta. Azóta nem érzem. (vagy csak a tudat, hogy állítottak rajta?)
- A tompított izzók kb 1 hónapos különbséggel égtek ki 24000 km-nél. Utánna párban csere, Tungsram megalight+ ra. Jelenleg a jobb oldali zárógomb hidegben makacskodik.
Ide hordtam szervizbe
Renault60, Hatvan - eddig csak kellemes tapsztalat,
7500 km-nél egy nagyobb út el?tt teljes átvizsgálás + 1 kis futóm?álítás (lásd hibajegyzék) + olajutántöltés -> 0 Ft, garanciálisban megcsinálták.
Miután a második tompított is megadta magát, párban cseréltem Tungsram megalight+ -ra. A két izzó cseréjéért 1200 Ft-ot kértek. Máshol (márkaszervízekben) 3-4.000 Ft körüli ajánlatot adtak.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | vectra 2.0i CD aut. | Következő autója? | még nem tudom, de dízel és automata |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
