Végülis nem rossz
Szöveges ítélet
Autóvásárlás el?tt a szóba kerül? márkák az alábbiak voltak: Skoda Octavia (drága, nincs hely hátul, gagyi alapmotor), Citroen Xsara (kicsi csomagtartó, vacak motor, rossz hírek), valamint a Renault. A külseje (classic) eléggé megtetszett, és tuti a hatalmas csomagtartó, ami egyes konkurensekkel szemben kit?n?en kihasználható formájú, nem lóg be kerékdob, vagy csukló. Amikor el?ször belenéztem, majdnem elszédültem. Igaz azonban, hogy leszorító háló hiányában a konzervet és a narancsokat csak jelent?s tornamutatványok kíséretében - összemocskolt nadrággal - lehet eltávolítani bel?le. Tévét sem ezzel kell szállítani. Ja, és mocskosul nehezen záródik, még 3 év után is izomból kell lecsukni, garantált, hogy a gyerek felébred a hátsó ülésen. Próbáltam a kollégámét is, azt szinte csak el kell engedni. Mindegy, amire nekem kell (töménytelen mennyiség? horgászfelszerelés szállítása), arra tökéletes. Az ülések kényelme kifogástalan, életem hátralev? részét deréktámasz nélkül nem tudom elképzelni. A vezetési pozíciót tutin be lehet állítani, de a könyöktámasz nagyon hiányzik. A kormány rásegítése pont jó, nagy sebességnél nem könny? kimozdítani (lásd Skoda Fabia). A m?szerfal kivilágítása nagyon szép, nálam ez nagyon fontos tényez?. A kocsi megy, mint az állat, ahhoz képest, hogy csak 1,4-es. Ehhez képest a fogyasztás 6,5 vegyesen. A klíma jó, nincs az a meleg, ahol megadja magát.
Hibalista
- 1 db gyújtótrafó- 17 000 (a sárga angyaltól)
- 1 db fels?holtpont-jeladó- 12 000
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tipo | Következő autója? | Nem tudom |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
