A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Titkos favorit

Szöveges ítélet

Sokáig kerülgettük a Nissan Almerát is, de ennek jobb volt a felszereltsége, így ezt vettük meg. A Mazda után kicsit féltem, hogy gondok lesznek vele, mert ugye a francia kocsiknak nem túl jó a híre. Szerencsére ebb?l semmi nem igazolódott. Csak olajat légsz?r?t, és els? fékbetétet kellett cserélni benne.
A facelift utáni modell. A régi sem volt csúnya, de ez még kiforrottabb, szebb. A négyajtós kivitel hatalmas csomagtartója szerencsére szépen belesimul az autó formájába, nem egy Thalia féle szörnyszülöttel állunk szemben. A csomagtartóról amúgy a mesebeli feneketlen tarisznya jut eszembe; mindent elnyel feneketlen gyomra, de a szája igen sz?k. Felnyitva szinte sokkolja a látvány az embert, olyan nagy a tér, de egy 51cm-es TV behelyezése komoly mutatvány volt legutóbb. A strapabíró filcborítás alatt teljes érték? pótkerék lapul. Az utastérben is kellemesen tágas a hely, és ide már a bejutás is könnyebb. Az ajtók tágra nyílnak, akadáspontjaik határozottak. A színek, a m?anyagok a kategória és a kor átlagát hozzák. Az Authentique felszereltség kárpitjairól viszont nem sok jót lehet elmondani, talán annyit, hogy strapabíróak. Amúgy szürkék, vékonyak és nagyon "m?szálasak". A vezet?ülés magassága állítható. Az ember beülve rögtön a legmagasabb pozícióba emeli, mert a volán bár vastag és nagyon jó fogású, egészen furcsa kisteherautós szögben áll. Mintha a Scénicben ülnénk. Az autó orra még így sem látható, ez némi megszokást igényel. Ráadásul ilyenkor az ívesen hajló tet? miatt már lefelé kell néznie a sof?rnek ez hosszú utakon fárasztó lehet. Kár ezért a vezetési pozícióért, mert amúgy a beltér ergonomikus, tágas, kényelmes. A furcsa pozíciót leszámítva a kormány nagyon jó, a hangrandszer vezérl?i a kormányoszlopon pont jó helyen vannak, könnyedén logikusan kezelhet?ek A gyári kazettás magnó hangmin?sége átlag alatti, ami azárt is fájó, mert a hat hangfal szépen szól, ezt a rádió bizonyítja is. Hátul is b?ven van hely, valóban 5 személyes a kocsi, és nem csak a forgalmiban. Az utasok biztonságára a remek törésteszt-eredményeken túl a 4 légzsák, ABS, vészfékasszisztens vigyáz. Ezenkívül nagyon tetszik, hogy a központi zár 6km/h sebesség fölött automatikusan lezárja az összes ajtót. Így a piros lámpánál nem kapják ki a hátsó ülésr?l a táskánkat.
Az autó orrában egy 1,6 literes 16 szelepes benzinmotor dolgozik. Jelenlétér?l nem sok minden árulkodik. Hihetetlenül kultúráltan m?ködik. Olyan érzés mintha egy jókora nyomatékkal rendelkez?, halk villanymotor hajtaná kocsinkat. Amellett, hogy valóban remek konstrukció némi trükköt is alkalmaztak a francia mérnökök. Az ötsebességes kéziváltót ugyanis az átlagnál rövidebbre áttételezték. Így a kocsi rendkívül fürge lett, a 10 másodperces 100-ra gyorsulás könnyedén hozható vele. Azért autópályán sem fogynak el a fokozatok. 120-nál 3000-et pörögve kényelmesen autózhatunk. De a 160-as utazótempó sem jár nagy zajjal. A futóm? átlagos, a franciásan lágy hangolás szerencsére nem található meg, nyilván a tervez?k gondoltak a jókora csomagtartó által felpakolható plussz tömegre. A fékeket szokni kell. Hirtelen és brutálisan fognak, a viszfékasszisztenssel megtámogatott ABS-es rendszer padlóféknél szinte leragasztja a 17-es gyári Continental gumikat. Ilyenkor nem is azért aggódik az ember, hogy meg tud e állni, hanem, hogy a mögötte jöv?nek is legalább hasonlóan jó fékjei vannak...?
Összességében nagyon bevállt a Mégane I. felfrissített változata. A kultúrált, biztonságos közlekedés etalonja ebben a kategóriában. Akinek nem fontos a nagy csomagtér, az egy még szebb ötajtóst is választhat. Igazi titkos favorit a golf-osztályban.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Renault Baumgartner, Bp. Buda?rsi út.
A gondozásmentes akkumulátort úgy túltöltötték, hogy a sav mindenhova szétfolyt a motortérben.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 626 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)