Se vele, se nélküle, makacs francia némber
Szöveges ítélet
Azzal kezdem , ez volt az első új autó alattam. Jópár év vezetés és több tipus kipróbálása után ez volt ami belefért a költségvetésbe és alapos körbejárás után ár-érték arányban nagyon jó volt. Mikor kigurultam vele a szalonból nem tudtam mi mindenre képes egy új autó. Az igazság az nem igazán kimélő módban használom - húzott már lakókocsit , utánfutót 8 mázsával és elfér benne 10 felnőtt(igaz szűken)- de azért rendszeres szervíz mellett elvárná az ember a megbízhatóságot. Igazán nagy bajok nincsenek ha elindul, szépen húz , nem eszik sokat , csak indulni nem szeret nagyon, főleg nyáron melegben fordul elő a két-háromszori indítózás. Persze ha elindul megy , néha ugyan három hengeres a trafó miatt . A legdurvább az akkumulátor halála volt kb 90000 km-nél , mindenféle előjelzés nélkül nem indult. Kijött az asistance és bebikázta, mondta is a szerelő hazáig meg se álljak. Én böszme megálltam kb 15km-rel odébb - muszály volt- utánna egy barátom hozott egy pót aksit ami szinte behorpadt akkora energia felvétele van induláskor a kocsinak. A váltó hosszú úton jár és pontatlan . Kettesbe visszaváltásnál úgy kell betuszkolni , de csak ha rossz napja van. Néha reccsen is egyet-egyet már új kora óta.Formáját tekintve még most is szép (szerintem) főleg az eleje néz ki jól .A család is szereti.
Végül is összességében nem olyan rossz autó csak hát francia. Elvisz bárhová viszonylag magas az alja , így könnyű terepen is boldogul. Négy ember csomaggal együtt kényelmesen elfér benne , de 100000 km felett célszerű megválni tőle mert bekapcsol az önmegsemmisítő és a kiiktatása sokba kerül akár egy autó árát is rá lehet költeni.
Hibalista
- gyújtó trafók 60000km-nél 87000ft, 166000 km-nél 48000ft
- bal első ablak emelő 100000km-nél
- hátsó lengéscsillapító 105000km-nél
- magnó
- termosztát ház 120000 szervíz után egy héttel
- fényszóró és helyzet jelző izzók kilóra mérve , kb 2-3000km az élettartamuk
- akkumulátor 900000 km-nél bikázni csak paksról lehet, vagy aku csere
Ide hordtam szervizbe
Renault D+D , Kedvesek , de a szerelők nem értenek az autóhoz
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Tamás Autó , A 120000 es szervíz nagyon drága volt és a szerelő egy trehány alak de utóbb némi cirkusz után mindent helyre raktak.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ascona 1.6S | Következő autója? | nem francia az biztos |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
