A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.6 16v Alisé Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Se vele, se nélküle, makacs francia némber

Szöveges ítélet

Azzal kezdem , ez volt az első új autó alattam. Jópár év vezetés és több tipus kipróbálása után ez volt ami belefért a költségvetésbe és alapos körbejárás után ár-érték arányban nagyon jó volt. Mikor kigurultam vele a szalonból nem tudtam mi mindenre képes egy új autó. Az igazság az nem igazán kimélő módban használom - húzott már lakókocsit , utánfutót 8 mázsával és elfér benne 10 felnőtt(igaz szűken)- de azért rendszeres szervíz mellett elvárná az ember a megbízhatóságot. Igazán nagy bajok nincsenek ha elindul, szépen húz , nem eszik sokat , csak indulni nem szeret nagyon, főleg nyáron melegben fordul elő a két-háromszori indítózás. Persze ha elindul megy , néha ugyan három hengeres a trafó miatt . A legdurvább az akkumulátor halála volt kb 90000 km-nél , mindenféle előjelzés nélkül nem indult. Kijött az asistance és bebikázta, mondta is a szerelő hazáig meg se álljak. Én böszme megálltam kb 15km-rel odébb - muszály volt- utánna egy barátom hozott egy pót aksit ami szinte behorpadt akkora energia felvétele van induláskor a kocsinak. A váltó hosszú úton jár és pontatlan . Kettesbe visszaváltásnál úgy kell betuszkolni , de csak ha rossz napja van. Néha reccsen is egyet-egyet már új kora óta.Formáját tekintve még most is szép (szerintem) főleg az eleje néz ki jól .A család is szereti.
Végül is összességében nem olyan rossz autó csak hát francia. Elvisz bárhová viszonylag magas az alja , így könnyű terepen is boldogul. Négy ember csomaggal együtt kényelmesen elfér benne , de 100000 km felett célszerű megválni tőle mert bekapcsol az önmegsemmisítő és a kiiktatása sokba kerül akár egy autó árát is rá lehet költeni.

Hibalista

- gyújtó trafók 60000km-nél 87000ft, 166000 km-nél 48000ft
- bal első ablak emelő 100000km-nél
- hátsó lengéscsillapító 105000km-nél
- magnó
- termosztát ház 120000 szervíz után egy héttel
- fényszóró és helyzet jelző izzók kilóra mérve , kb 2-3000km az élettartamuk
- akkumulátor 900000 km-nél bikázni csak paksról lehet, vagy aku csere

Ide hordtam szervizbe

Renault D+D , Kedvesek , de a szerelők nem értenek az autóhoz

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Tamás Autó , A 120000 es szervíz nagyon drága volt és a szerelő egy trehány alak de utóbb némi cirkusz után mindent helyre raktak.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ascona 1.6S Következő autója? nem francia az biztos
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)