Sárga (inkább csak gömb) villám
Szöveges ítélet
Mindenekel?tt tegyük a kezünket a szívünkre: a ´sebességsárga´ szín inkább csak megtévesztésre szolgál (mint a tojásev? kígyó viperautánzat fogsora), azonban nyugodt szívvel írom ide, hogy a kategória társakat begyalázza
(az 1.6 Civikesek pl. tudnának err?l mesélni, ha-ha)
Ha van szíved 180 a vége, ha id. Baradlay vére buzog benned, akkor 188 (az érdi lejt?n 190)
Az 1.6 motor alacsony fordulaton ´koszlott lámaként´ húz,
3000-3800 között éledezik, de még ne nagyon szívd magad, 3800-4500 felfújhatod az arcod, városban kimondottan szakít (lásd még: mihez képest, persze), a Jóisten is szlalomozásra teremtette.
Hátul kicsi a hely, amit egy m?anyag tároló tesz még kisebbé (a hátsó ülés közepén), ami semmilyen szinten nem hiányozna az autóból.
Id?r?l-id?re furcsa neszek-zajok-zörejek jelentkezhetnek a legváratlanabb irányból, de szinte kivétel nélkül elhal(l)nak egy-két nap után.
A futóm? lehetne keményebb, az úttartás meg jobb, csak akkor Audiban ülnénk(például).
A hátsó szélvéd? dísz, nincs esélyed kilátni rajta.
Ez lehet, hogy csak az én hülyeségem, de 1 perc alatt meleg van még farkasvakító hidegben is (légkondi nélkül, olyanom ugyanis nincs)
A szaki 10.000km után olajcserét javasolt 5000HUF-ért, én cserébe megadtam neki egy szakápoló barátom számát ingyen. 15.000-20.000 simán megy, ha éppen eldorbézoltad a havi betev?t.
Néha túlkormányzott, ez több szót nem érdemel.
Vájtfül? kollégimnak mondom, hogy hangozzon bármilyen hülyén, fenntartom, hogy a kocsi akkusztikája kiváló (asszem a forma miatt).
Nagyon halk az alapjárat, viccen kívül többször is el?fordult hogy ráindítottam, s?t egyszer még tankolnom is sikerült járó motorral. (Ajjjajjaj)
Van egy-két kapcsoló, amit éves használat után is csak álló helyzetben mertem megkeresni (fényszóró magasság állítója), akkor is mindig segített valaki. Nem minden ergonómikus, de oda se neki.
A m?szerfalon lév? óra alatti rekeszben tökéletesen, mégegyszer hangsúlyozom, tökéletesen elfér egy doboz cigi+öngyújtó, nem szorul, nem esik ki. Cserébe, a sárga színen ezer méterr?l látszik a hamu (meg minden más is, kivéve talán a sárga bogarakat).
Ténylegidegesít?hiba? Szerintem nincs.
Ha valakinek kérdése lenne: hhg@freemail.hu
Hibalista
- 1., Az id?zít?t néha ´elnyomja a szender´, ezért nem kapcsolja le a bels? világítást, ami egy id? után viszont bekapcsolja a riasztót (különösen éjjel üdvözít? a dolog) A javítás ára: nem akarod tudni, javasolt megoldás: az egész kóceráj kiköttetése, egyébként a bels? kp zárral is meg lehet trükközni. Inkább csak bosszantó hiba.
-
- 2., A jobb oldali tükör pontos beállítása de facto agyérgörcs kialakulásához vezethet, ám ha egyszer bel?tted, minden ok.
-
- 3., Ha városban csapatod, akkor 9l körül is bekortyol, de lehet vele 5.8 is fogyasztani (Bp-Pécs-Bp - pedig lefelé menet siettünk a Mecsek rally els? szakaszára)
-
- 4., Nem lehet eléggé hátratolni a bal1 ülést (190cm felett használata nem javallott - mihez képest, persze)
-
- 5., A relfektor ok, de a tompított elég hervatag, nem fogsz megvakítanyi senkit.
-
- 6., A központi zár szenzora kiismerhetetlen, néha csak a legidétlenebb szögb?l veszi a jelet (ez lehet, hogy csak nálam jelentkezett)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Ebben nem tudok segíteni, annyi bizonyos, hogy a szakszervízeket messzire kell kerülni, nem egy bonyolult konstrukció, a szaki aki az el?z? szekeredet is javította ezzel is meg fog birkózni.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Sunny | Következő autója? | Renault Megane Coupe, csak az új széria |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
