A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.6 coupe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárga (inkább csak gömb) villám

Szöveges ítélet

Mindenekel?tt tegyük a kezünket a szívünkre: a ´sebességsárga´ szín inkább csak megtévesztésre szolgál (mint a tojásev? kígyó viperautánzat fogsora), azonban nyugodt szívvel írom ide, hogy a kategória társakat begyalázza
(az 1.6 Civikesek pl. tudnának err?l mesélni, ha-ha)

Ha van szíved 180 a vége, ha id. Baradlay vére buzog benned, akkor 188 (az érdi lejt?n 190)

Az 1.6 motor alacsony fordulaton ´koszlott lámaként´ húz,
3000-3800 között éledezik, de még ne nagyon szívd magad, 3800-4500 felfújhatod az arcod, városban kimondottan szakít (lásd még: mihez képest, persze), a Jóisten is szlalomozásra teremtette.

Hátul kicsi a hely, amit egy m?anyag tároló tesz még kisebbé (a hátsó ülés közepén), ami semmilyen szinten nem hiányozna az autóból.

Id?r?l-id?re furcsa neszek-zajok-zörejek jelentkezhetnek a legváratlanabb irányból, de szinte kivétel nélkül elhal(l)nak egy-két nap után.

A futóm? lehetne keményebb, az úttartás meg jobb, csak akkor Audiban ülnénk(például).

A hátsó szélvéd? dísz, nincs esélyed kilátni rajta.

Ez lehet, hogy csak az én hülyeségem, de 1 perc alatt meleg van még farkasvakító hidegben is (légkondi nélkül, olyanom ugyanis nincs)

A szaki 10.000km után olajcserét javasolt 5000HUF-ért, én cserébe megadtam neki egy szakápoló barátom számát ingyen. 15.000-20.000 simán megy, ha éppen eldorbézoltad a havi betev?t.

Néha túlkormányzott, ez több szót nem érdemel.


Vájtfül? kollégimnak mondom, hogy hangozzon bármilyen hülyén, fenntartom, hogy a kocsi akkusztikája kiváló (asszem a forma miatt).

Nagyon halk az alapjárat, viccen kívül többször is el?fordult hogy ráindítottam, s?t egyszer még tankolnom is sikerült járó motorral. (Ajjjajjaj)


Van egy-két kapcsoló, amit éves használat után is csak álló helyzetben mertem megkeresni (fényszóró magasság állítója), akkor is mindig segített valaki. Nem minden ergonómikus, de oda se neki.

A m?szerfalon lév? óra alatti rekeszben tökéletesen, mégegyszer hangsúlyozom, tökéletesen elfér egy doboz cigi+öngyújtó, nem szorul, nem esik ki. Cserébe, a sárga színen ezer méterr?l látszik a hamu (meg minden más is, kivéve talán a sárga bogarakat).

Ténylegidegesít?hiba? Szerintem nincs.

Ha valakinek kérdése lenne: hhg@freemail.hu




Hibalista

- 1., Az id?zít?t néha ´elnyomja a szender´, ezért nem kapcsolja le a bels? világítást, ami egy id? után viszont bekapcsolja a riasztót (különösen éjjel üdvözít? a dolog) A javítás ára: nem akarod tudni, javasolt megoldás: az egész kóceráj kiköttetése, egyébként a bels? kp zárral is meg lehet trükközni. Inkább csak bosszantó hiba.
-
- 2., A jobb oldali tükör pontos beállítása de facto agyérgörcs kialakulásához vezethet, ám ha egyszer bel?tted, minden ok.
-
- 3., Ha városban csapatod, akkor 9l körül is bekortyol, de lehet vele 5.8 is fogyasztani (Bp-Pécs-Bp - pedig lefelé menet siettünk a Mecsek rally els? szakaszára)
-
- 4., Nem lehet eléggé hátratolni a bal1 ülést (190cm felett használata nem javallott - mihez képest, persze)
-
- 5., A relfektor ok, de a tompított elég hervatag, nem fogsz megvakítanyi senkit.
-
- 6., A központi zár szenzora kiismerhetetlen, néha csak a legidétlenebb szögb?l veszi a jelet (ez lehet, hogy csak nálam jelentkezett)
-
-

Ide hordtam szervizbe

Ebben nem tudok segíteni, annyi bizonyos, hogy a szakszervízeket messzire kell kerülni, nem egy bonyolult konstrukció, a szaki aki az el?z? szekeredet is javította ezzel is meg fog birkózni.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sunny Következő autója? Renault Megane Coupe, csak az új széria
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)