Piroska, a drága
Szöveges ítélet
Már a vételt követő napon szidtam az autót,mert pont akkor kellett
elromlania az immobilisernek,amikor a család készül valahova, nem tudtam beindítani az istennek se.
Végül is ez jó dolog akkor, amikor el akarják lopni az autót,de én csak egyszerüen menni akartam vele.
A szervízben azt mondták,hogy csere kb.100000-ft.-ba kerül.
A második bakija az autónak a spirálrugó törés volt.
Aztán szépen sorban jöttek elő a többi hibák is.A gyertyakábellel legalább vagy öt szervizben voltam, mire egy értelmes hozzáértő szerelő meg tudta mondani ,hogy igenis az a baja.(Azt tudni kell,hogy az autó kis fordulaton dadogott és nem tudták megmondani,hogy miért.Így jött ki hibalistára a gyertyakábel)
Nem volt olyan 10000 km.-es periódus,hogy ne lett volna valami baja az autónak.
A többi javítási élményeimet nem sorolom fel, mert nem lenne elég hozzá két oldal.
Hibalista
- immobiliser(javítás 10000-ft), bal első spirálrugó eltört(22000-ft mivel csak párban van rá gari),gyertyakábel áthúzott (10000-ft),hátsó kerékcsapágyak kétszer csere,féltengely porvédő lerohadt (a váltóból az összes olaj elfolyt), gyújtótrafó (10000-ft),rükverz gomba elrepedt és a váltóból az olaj ismét elfolyt,hátsó stabilizátor rúd kirohadt,üzemanyagszivattyú megállt(20000-ft),hengerfejtömítés átszakadt
Ide hordtam szervizbe
Bosch szerviz
Debrecen
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Túri Attila
Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 136000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | német vagy japán |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
