Nehezen induló barátság
Szöveges ítélet
Renault...... vásárlás előtt a nagy többség le akart beszélni róla, de megtetszett. Automata kellett, asszonyka nem mert vezetni, ezzel simán megy neki minden. Nincs visszagurulás, lefulladás stb. (tudom, hogy csak gyakorolni kell, de aki nem mer vezetni az nem fog gyakorolni.)
Mindegy. Automata, gyönyörű szép, 5 ajtós, fullos (szélvédő + ülésfűtés stb.) tényleg megkímélt szép állapotban van.
Kipróbálni nem tudtam (!), lutri volt a vásárlás, mivel trafó hibája volt.
A motortérben a klímacső el volt törve, plusz kaptam egy új ködlámpát is, repedt volt. Mindent megcsináltak rajta + kaptam 6 hónap garanciát a komplett kocsira.
Megvettük, hazavittük, két nap múlva reggel nem tudtam kiállni a garázsból! Tudom....a 3F egyike.
Tréler jött, visszavitte, megjavították, elmentem érte. Kaptam új akksit + felújították az önindítót. Két hónapig semmi gond, de gyomorban mindíg ott volt a félsz, hogy megint nem fog elindulni. Ilyenkor persze betolni nem lehet (automata), egyszerűen nem tudsz tenni semmit. két hónap után megint el kezdett rakoncátlankodni. Minden 10-ikre, huszaikra indult, addig se kép se hang. Mivel fél év garit adtak a kocsira nagyon nem izgultam, legfeljebb megjavítják. Bejelentettem a kocsit hogy valami nem okés, nyaralni indultunk, beszart egy másik trafó is útközben. Telefonon felhívtam őket, hogy még 20km és ott vagyok három hengerrel, készítsenek elő két trafót is cserére. Kicserélték, kaptam új akksit új trafókat, meg új önindítót. Vége a kinlódásnak, már hat hónapja (kopp-kopp-kopp) semmi gond. Megy mint a szélvész.
Még ami tönkre ment az a hátsó ülésnek a reteszelése. Széttörött egy pici műanyag cucc. 30e lenne ha kicseréltetném. inkább még picit szenvedek a ledöntéssel, most vadászok egy bontott üléstámlára.
A kocsi így is tetszik, kényelmes, fullos, nagyon jó kis gép.
2008.09.13.
A kocsiba több, mint 30.000 kilómétert beletettem és az első nehézségek után meg vagyok elégedve vele. Csak kopó alkatrészek lettek cserélve, semmi gondja a kocsinak.
Nagyon jól megy és nagyon tetszik még mindíg.
(Üléstámla javítva lett, csak szét volt ugorva.)
2009.05.26
A gép hibátlan. Most van benne 94e km, nagyon kényelmes, és nincs vele gond. Csak kopó alkatrész volt cserélve, minden működik, minden szép és jó.
2012.01.06
Az autót 133.000 km megtétele után családi okok miatt eladtam.
Cserélve lett: klímacső, automata váltó szimmeringek, kerékcsapágyak, hátsó lengéscsillapítók.
Az új tulaj remélem annyira fogja szeretni, mint amennyire és is szerettem az autót.
Nem volt rossz vétel, kényelmes autó, megérte az árát.
Hibalista
- Amikor vettem a kocsit rossz volt az egyik trafója, ezt a márkakereskedő a vásárlás előtt párban cserélte. Javítva lett ekkor a klíma alu csöve is, el volt repedve. - Két nappal a vásárlás után nem indult el a kocsi!!! Önindító behalt, garanciába javítva lett. Ez sajnos nem lett tökéletes, pár hónap után megint rakoncátlankodott --> újat kaptam gariba hozzá + behalt a két eredeti trafó is, azt is kaptam bele újat. - A hátsó ülések reteszelése tönkrement. --> javítva - Féktárcsák és betétek, fékpofák, hátsó munkahengerek, hátsó lambda szonda - Klímacső a rázkódások miatt megint elrepedt --> csere bontottra - Kerékcsapágyak --> 120e km körül el kezdtek kicsit búgni - Hátsó lengéscsillapítók --> 130e-nél cserélve, rotyogó hangjuk volt, de működtek
Ide hordtam szervizbe
Renault Kelet-Pest
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Home (unokatesó)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort, + 2 x Astra G | Következő autója? | Audi A4 (céges) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
