Második Trianon: Renault a magyaroknak!
Szöveges ítélet
Praktikus forma, nagy tér, jó felszereltség, magas építés, ami rossz úton és parkoláskor praktikus. A motor is elég er?s, dinamikusan mozgatja az autót, ha éppen megy az összes henger.
Egyébként sok-sok hiba (lengéscsillapító, kormánykapcsoló, katalizátor, kormánym?, gyújtótrafók), ráadásul életveszélyesek is. A katalizátor hibájára 1 évig nem tudtak rájönni, csak a szervizlámpa égett, a trafók hibájáról minden szerviz tud, a 20e/db áron cserélt újak újra elromlanak, ráadásul állítólag az új Megane-ben is ugyanez a konstrukció van. A futóm? túl lágy, nagy sebességnél kanyarban nagyon gázos, de a sz?l?hegyen praktikus. A 4 éves autón küls? rohadás indult.
A használtautó piacon elszaladnak el?le, nagyon nehezen eladható.
Hibalista
- Lengéscsillapító (garanciában)
- Kormánykapcsoló (garanciában)
- Katalizátor (bontóból 30e)
- Kormánym? (javítás 60e)
- Gyújtótrafók (folyamatos cserélgetés, 60e/év)
Ide hordtam szervizbe
Renault Nyitrai Pécs (mindig az ügyfél téved, semmiféle alkatrész nincs raktáron, virtuális sz?r?cserék, kényelmesen hosszú munkaórák, cascos kárrendezés esetén iszonyatosan vastag ceruza, hézagos kompetencia, ismert típushibák elhallgatása, sok várakozás)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Opel |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
