Konstrukciós hibái ellenére romhalmaz
Szöveges ítélet
céges autóként a f?nökt?l ledobva "nyertük meg".
többen használjuk, de vigyázunk rá. mégis több sebb?l vérzik.
mindjárt kezdeném a legrosszabbal. (és a kevésbé rossz, már-már elfogadható területei felé haladok a kés?bbiekben).
futóm?.
magas gólyalábakon áll, a rugóút hosszú: kanyarban er?sen bed?l, gyors kormánymozdulatra el?ször billen aztán fordul.
(az el?bbiekb?l mást várna az ember, de mégis) a csillapítása nagyon kemény. a kátyúkon gerincfájdítóan döccen.
a rövid úthibákon kellemetlenül ráz.
borzalmas kompromisszum a kényelem és a sportosság egyidej? elkerülésére. brr.
(a futóm? egyetlen el?nye hogy földúton ill. nagyon rossz úton is el lehet vele boldogulni.)
kormányzás.
az is van benne. :-)
komolyra fordítva a szót: enyhén szólva is nagyon "érdekes".
létezik egy pont amennyire betekert kormánynál már nem jön vissza egyenesbe. ennél jobban betekert kormánynál gázadásra mégjobban befordulnak az els? kerekek.
borzalom. életveszélyes. brrr.
kormány d?lésszöge.
a föl-le állítható kormány fels? pozíciójában teherautós. csuklófájdító. lejjebb állítva magas emberek lába nem fér el.
üléspozíció.
az el?bbiekb?l (is) következ?en vagy magasra állítva (nem csuklófájdító), de ekkor a forgalomirányító lámpákat nem lehet látni.
alacsonyra állítva vagy nyújtott láb és kormány elérhetetlen távolságban. vagy O-láb.
magas emberek számára nincs megfelel? helyzet.
ülések.
puhák. oldaltartás nincs. gerinctámasz van. de annyira kemény hogy bármely állásában megfájdul az ember gerince. (puha ülés - kemény gerinctámasz!? brrrr.)
beltér.
igénytelen, a szürke különböz? árnyalataiban pompázó m?anyagok. a formák megszokást igényelnek. nem kelt bennem akkora hányingert mint a fordfókusz.
motor.
alapjában véve egész jó lenne, de.
magas fordulaton üvölt.
és ráadásul itt az alapjárat. ingadozik. nem m?szaki hibáról van szó. mindig is ilyen volt és a többi általam ismert 1.4-es is ilyen.
egyszer?en annyira alacsonyan próbálja tartani a fordulatot, hogy majdnem lefullad. ad egy kis gázt. megtartja. visszaejti. kezd?dik el?lr?l. érthetetlen.
a fogyasztás (7-8 l/100 km) 1.4-es motortól nem rossz.
fék.
túl érzékeny az ABS, de kell?en adagolható és meglehet?sen jól fog. (ez egy biztonságos autó.)
karosszéria.
kinéz ahogy.
állítólag biztonságos.
menetteljesítmények.
1.4-es autóhoz mérten kifejezetten jók. városban elfogadhatóan gyorsul. sík úton óra szerint 195 fölött van a vége.
végkövetkeztetés.
vezetési élmény tekintetében nulla, sok apró hibája ellenére alacson és igénytelen emberek számára használható kocsi.
de kategóriájában (az európaiak közül) csak jobbak vannak nála. (a Megane II a dizájnt leszámítva annyival jobb nála hogy leírhatatlan)
na és gerincproblémákkal küszköd?k mindenképpen kerüljék!
Hibalista
- hibalista:
- egyszer 3 hengeres lett. trafóhiba (?).
- beázott (!?).
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
