Kocsiborbe bujt satanfioka
Szöveges ítélet
Elso kocsim volt, meg 2012-ben vettem meg friss jogsival. Akkor meg fogalmam sem volt arrol, hogy mit jelent a 16 szelep stb. stb. Viszonylag draga volt meg anno, de utolag visszanezve megerte a penzet. 1.4-es 16 szelepes motor szepen duruzsolt, kereken 1 evet es 5 honapot hasznaltam es 40.000+ kilometert futottam vele. Fogyasztas nagyon baratsagos volt, de termeszetesen ez a labadtol is fugg. Minim 3.2-es fogyasztast tudtam kihozni, nagypapa vezetesi stilussal, maximum pedig 10+. Atlag fogyasztas elozesekkel, durvan huzatva kb 5.5-6.5 korul volt. Mivel egy hatchback model, viszonylag jol boldogultunk vele nagyobb bevasarlasokkor is. Szerintem meg mindig meglenne a verda, csak osszetortem :( Nem egyszer mentette meg a seggem, mikor durvabban eloztem, es szembol mar flashelt a teherauto :D. Azutan nekifogtam kocsiszervizben dolgozni, minden 2 hetben fel volt emelve es at volt nezve a kocsi, tehat popec kis gep volt. Egyik telen nagyon hideg volt(-32 fok), de viszonylag konnyen megindult 5-6 masodperc hajtatas utan!
Hibalista:
Lopasgatlo-> nem ismerte fel a kulcsot, ezt csereltem ugy bontott kocsirol. Mivel az utott autonak mas felszereltsege volt, nehezen lehetett "atkodolni" erre a jarganyra, es emiatt nem mukodott a bal elso elektromos ablak.
Kezdo illetve varosi autonak rovid turakra csak ajanlani tudom.
A kovetkezo kocsim is ilyen volt, csak kombi es kicsit nagyobb motorral.
Szeriaproblemak(ennel nem jelentkeztek, de a kovetkezo kettonel igen):
-hatso hid csere
-csomagtarto zar csere
-gyari cd lejatszo csere
Hibalista
- Lopasgatlo, bal elektromos ablak emelokar, alapjaratszabalyzo
Ide hordtam szervizbe
Autoglobal
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Megane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
