Kiforrott középutas
Szöveges ítélet
Másfél évesen, 10e km-rel vettem az autót, 2003-as évjáratú, az első széria utolsó darabjainak egyike. A gyártás végére úgy tűnik a kezdeti hibákat orvosolták, nálam komolyabb probléma nem jelentkezett. Az összeszerelés minősége és a használt anyagok átlagosak, a forma izlés kérdése, nekem ez kimondottan tetszik. Ezzel a motorral közel sem sportautó, de a mindennapi átlagos haszálathoz még megfelelő. A kényelmi és biztonsági felszereltsége az átlagnál jobb, az utazási kényelem a kategóriát tekintve példás, de pörgetve a motor kissé zajos, és a futómű hangjai is jól hallhatóak - főleg téli gumikkal.
A tempós városi haladáshoz, az előzésekhez több vissza-kapcsolás is kell, de a váltó sajnos nem éppen a legjobb.
Autópálya tempónál 4000 körül forog a motor, de ekkor már a motorzaj is felerősödik. A fütómű kényelmesre van hangolva, ez előny a hazai "parádés" utakon
Jó a 30e km vagy 2 éves szervízperiódus, viszont a szervízárak - mind az anyag, mind a munkadíj - magasak.
Sajnos a típus értéktartása átlag alatti.
Hibalista
- 27e km-nél légzsákvisszajelző - 15 perc alatt ingyen javítva
- 30e km-nél gyujtótrafó - valamennyi cserélve jelentős kedvezménnyel
- 2 alkalommal elromlott a jobb hátsó ajtó nyitószerkezete
-
Ide hordtam szervizbe
Lantos Szervíz Kft Marcali
Csak jó tapasztalataim voltak, valamennyi problémámat korrektül orvosolták.
A szervizelés viszont minden tekintetben drága.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
