A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1,4 16V RN sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, kellemes családi autó

Szöveges ítélet

Az első autóm volt, így talán van némi elfogultság, de eléggé a szívemhez nőtt. Családi autónak használtuk, egy kisgyerekkel, minden belefért ami kellett. A csomagtartó meglepően nagy, viszont elég nehézkesen pakolható (sedan). Voltunk vele hárman babakocsival, gyerekággyal, kiskáddal megpakolva nyaralni; korábban négy felnőttel + cuccal egy hétre Olaszországban.

A kényelem és a beltér franciás, jó érzés volt beleülni. Vezettem vagy utaztam más, azonos kategóriájú, főleg német autókban, egyik sem volt ennyire kellemes. Azóta egy Focust hajtok, ami bár sok szempontból jobb, kényelemben és beltérben a Megane viszi a pálmát.

A teljesítménye a célnak megfelelt. Az 1.4-es motor 98 LE-s, ez viszonylag fürge előzésekre is elegendő volt, de megpakolva, emelkedőn azért izzadt rendesen. Autópályán 140-nél 4000-et forog, és ilyenkor elég hangos is már. A Focus 1.6-os benzinese 100 LE-s, kb. egyformán is mennek.

A fogyasztás 7.5 liter körül mozgott, nyáron inkább 7, télen inkább 8.

Végül a hibákról: nem indult jól a pályafutása, kb. 1 hónap után egyszer csak beesett a lábam alatt a gázpedál, mindez Olaszországban (szerencsére lejtőn). A bovdent egy műanyag kis alkatrész rögzíti a gázpedálhoz, ami elfáradt és elengedte a bovdent. A szervíz elvett egy napot a nyaralásból...

A gyújtótrafó mumus engem elkerült, de volt helyette másik két típushiba: időnként a motor nem indult, csak gáz pumpálásra. Ezt egy felső holtponti jeladó csere megoldotta. A másik a hátsó fékpofa leszakadása volt egy tolatásnál. Ilyenkor a leszakadt fékpofa beszorul a dobba és blokkolja a kereket, úgyhogy menni nem nagyon lehet vele. Szerencsére háznál történt, nem mondjuk egy parkolóból kitolatásnál valahol. Az új fékpofák nem gyáriak lettek, állítólag ezek jobbak, mert másképp vannak ragasztva.

Volt még egy hátsó lengéscsillapító csere, de ez betudható annak, hogy sokat jártunk vele megpakolva. Plusz a kipufogó dobot kellett cserélni, mert megette az idő, és egy ajtózár törés volt, ezt is cserélni kellett.

Mindez négy év alatt. Ezeket leszámítva mindig pöccre indult, jó volt vele járni. :)

Hibalista

- - Gázbovden
- - Hátsó fékpofa leszakadt
- - Felső holtponti jeladó
- - Jobb első ajtózár törés
- - Hátsó lengéscsillapító csere
- - Hátsó kipufogódob csere
-

Ide hordtam szervizbe

Indycar Kft., Mosonmagyaróvár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ford Focus kombi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)