A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane Coupe 1.6 RN 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nem bírtam széthajtani!!

Szöveges ítélet

Soha az életben nem gondoltam volna, hogy francia autóm lesz.De egyszer úgy hozta az élet, hogy azonnal autó kellett, és ezt dobta a gép, nem volt más választásom!.Szép sötétkék sportos, stílusos mégane coupe.Lehet a szükség miatt beszéltem magamba, de mégis első nap megtetszett az előítéleteim ellenére.Nem akarok túl hosszú, költői anekdótát írni, érvekről, ellenérvekről, stb mert úgysem olvassa végig az 1% sem.Ezért rövidre fogom:
Az addigi autóimhoz képest, ez fantasztikus élemény volt!Mert vagy megbízható, de kicsi és gyenge autóm volt (swift), vagy kényelmes, erős, de botrányosan minősíthetetlenül megbízhatatlan (325tds egyszer majd megírom), vagy amatőr verseny ladák, amik jók és számomra tetszetősek voltak, de azért kagylóülésben ülni nap mint nap, és a kemény futóművel a pesti utakon elég fárasztó volt.
Szóval jó pontal indult!Használt autót vettem, ráadásul egyáltalán nem kíméltem!Vittem versenyre (amatör rallyk, és szlalomok), mentem vele többszáz kilóméteren keresztül végsebességgel (200-210km/h széljárástól függően), vagy épp hajtottam jéghideg motorral télen amikor elaludtam!SOHA nem hagyott cserben!A felsorolt hibák, (aminek a fele kb az elmúlt évtized alatt halmozódott és lappangott benne) kijavítása után nem követték újabbak!Tisztességesen mindent megjavíttattam, kicseréltettem, és ezt meg is hálálta!Hihetetlen megbízható autó volt!!!Soha, de soha nem merült fel, hogy ott maradok valahol!Ez nagyon tetszett, mert egyes elődei miatt számtalan órát töltöttem országutak füves útpatkáin, mellékútjain, segítségre várva.
Fogyasztása a két szélsőség: legkisebb 5.3 volt 80km/h pécs-budapest beszélgetős kocsikázás.A legnagyobb 12 liter szintén pécs-budapest városhatártól, városhatárig ütközésig nyomott gázpedállal végsebességen!Amúgy rendes tempóban, hétköznapi körülmények között egy 7-est kért városon kívül, belül.Egy extrém szituáció: Próba szerencse alapon etanollal is volt használva pár hétig.Tisztán keverés nélkül, semmi átalakítás, semmi beállítás!Ennek ellenére tökéletesen ment vele, semmi rángatás, semmi gond nem volt!Annyi, hogy nagyon lassan melegedett a motor és etanolból a végefelé télen megette a 20-25 litert is.Utánna vissza is álltam a benzinre, és visszaállt a fenntebb említett realitások határain belülre.

Jó tulajdonság: Megbízható, elöl kényelmes, stabil, 1.6-ot meghazudtoló paraméterek, nem sok de éppen a szükséges extrákkal (elektromos ablakok, tükrök, hőmérő, klíma).
Legjobb tulajdonsága, hogy mindent kibírt!A kemény autópályázást, a versenyeket, a rengeteg dugóban araszolást, a békés sétakocsikázást,
éjjel, nappal, télen nyáron, akár finoman mentem, akár keményen hajtottam, csak meglóbáltam a kulcsot és mentünk is!

Rossz tulajdonság: Hátul még egy gyermeknek sincs megfelelő hely.4 személyel még rövidtávon is kényelmetlen az összes utasnak.Nagyon kicsi a csomagtere, az ember még 2-esben a barátnőjével is úgy tud elmenni valahova, hogy a hátsóölésre is pakolni kell.Amilyen kicsi, olyan nagy az ajtaja, bevásárlóközpontok parkolóiban nagyon figyelni kell a nyitásra.

Összességében: Megbízható autó volt, mivel 90% ban egyedül voltam benne munkába, haverokhoz, stb járásra használtam, így kis beltere ellenére is kényelmes volt.Sok hiba volt az elején, de aki használt autót vesz annak ezzel számolni kell.A különbség inkább, hogy sokan azért tartanak egy ilyen vagy ehez hasonló autót költségmentesnek, mert nem javítanak meg semmit csak azt ami a működéshez elengedhetetlen!Így születnek a lelakott krumpliszállító tragacsok, a lógó kárpitos okádékok.
A hugomnak adtam, mert külföldre költöztem, ide pedig nem hozhattam az érvényes jogszabályok miatt, csak rövidtávon tarthattam volna itt.Hugom a mai napig hiba nélkül használja, elsőre átment a műszakin!

Hibalista

- A megvételt követő fél év múlva egy ideig hétröl, hétre történt vmi: - Jobb hátsó kerékagycsapágy, katalizátor, motortartóbakok, kipufogó dobokkal, leömlővel, katalizátorral, mindennel, Hegerfejtömítés elfáradt (nem volt hengerfejes, csak engedte ki az olajat a motorra, kis megfolyások formályában.Inkább megelőztük a nagy bajt) - Legnagyobb hibája, hogy a váltó féltengelybemeneténél egy versenyen kapott szélsőséges terhelésre, kilőtte a féltengelyt úgy, hogy a tehermentes távolságtartógyűrűt is eltörte.Ez után a váltóházban lévő vájat amibe a gyűrűt pattintjuk, hogy a féltengelyt és a nútot a helyén tartsa, annyira deformálódott, hogy hüvelykujj vastagon odakellett CO-van varrni, mert 2 garnitúra eredeti gyári gyűrűgarnitúrát evett meg 300km alatt.Ez a megoldás tökéletes volt, de a sorja miatt minden 10.000 km után egyre jobban sípolt a váltó míg nem lada tolókerekes hang hallatán, csereérett lett.A másik váltóval nemsokkal a csere után, kezdődött elölröl a macera! - Hátul a dobfék pofáról leesett a ferodol.Vmi utángyártott minőség lehetett. - Jobboldali ajtó csak belülröl volt nyitható egy ideig, és a hátsó elektromos pillangóablakok motorja is gyenge volt, csak nyári nagy melegben múködtek, 25 fok alatt erölködtek, 10 fok vagy az alatt nem működtek.Kesztyütartó ajtó zárja szétugrott. - Esőben a jobbhátsú ülés lábnál bokáig érő víz volt mindig.Összes kárpit por száraz volt, rengeteg idő volt mire rájöttünk, hogy a jobb hátsó lámpánál ázik be, és onnan a bordákon, merevítéseken keresztül sunyult be a víz a lábtérhez az ülés alatt. - Az árak: A beázást magam csináltam meg egy kis sziloplasztal.A többit egyszerre csináltattam meg (mert szinte egyszerre, pár hét alatt jött ki rajta minden) összesen 308.000 Ft volt szakszervízben, a hibákon felüli időszakos olaj, vezérlés, klímatisztisá, fék, stb,stb-vel együtt!

Ide hordtam szervizbe

Autó-aumbulancia KFT Budapest X. gyömrői út.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 152000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 325tds Következő autója? 523ia E39
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)