A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.4i ECO 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igénytelen, A-ból B-be nem kell jobb

Szöveges ítélet

Amúgy igénytelen, nagyon keveset eszik (városban 6.5-8.5 között dugótól és évszaktól függően, országúton 5-6.5), igaz nem egy erőművész de a hosszú ötödik miatt a 140-150-et könnyen és tartósan bírja és nem eszik. Másik óriási előny hogy belül nagy, a legnagyobb a korabeli versenytársakhoz (Golf, Astra) képest és biztonságban is veri őket (5 db AUTOMATA 3 pontos öv!, elöl övfeszítővel). Ezzel ki is merült a pozitív lista de ennyi elég is. Elég magas építésű, nem akad fenn semmin. Rohadás csak a sérülései miatt van rajta. Eladnám, de nincs ára, viszont mivel MINDENt kicseréltem már rajta ennyi km után és városban és a környékén tökéletes, marad még egy ideig. Ha utcán nyitva hagyom se törnék fel :-)

Hibalista

- Ennyi km után (295.000) sokminden cserés volt, sőt saját hibából volt egy vez.mű.szíj szakadásom is, de a motor maga strapabíró. Az elektronikából szerencsére kevés van. Egy időben gond volt az alapjárati motorral és a pillangó szelep potival. A kipuffogó a felfüggesztése miatt okoz néha gondot. Gyárilag középen nem függesztik, de érdemes fellógatni, igaz 1-2 évente elrágja a függesztő gumikat. Alapjában véve semmi se drága hozzá. A kerékcsapágyakat a kelleténél gyorsabban eszi. A műszerfal izzók se bírják sokáig. Egy komoly tétel volt: behalt az utastér fűtés 290ekm-nél. Fűtőtest csere: 40eFt. Szét kell barmolni az egész belső-élső részt. A radiátor csak 10eFt-volt, a munka meg 30 nem szakszervízben.

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner: cégautós korában járt ide. Egy hulladék a szervíz (11. ker). A lakatos műhely egy trágya, link társaság. Csupa hepe meg hupa maradt a motorházfedél, a lámpák csak azért állnak e helyükön mert 5x küldtem vissza a kocsit. Mikor megvettük a cégtől a kocsit messze elkerülöm a hivatalos kontárokat.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Saját haverok ill. a Pneu-Trade KFt. 18. ker szervíze. Iszonyat korrekt társaság és számlaadással együtt is a legolcsóbb, jobb mint a sarki mester vagy a haverok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Galant 1.8i Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)