Igazi smalltourismo...
Szöveges ítélet
A múlt id? alkalmazása, amit jelen oldal üzemeltet?i folyamatosan sugalmaznak nem igaz, ugyanis még mindig nyüstölöm "Mimikét". Részben azért is írok a népítéletbe, hogy ezzel is fokozzam a típus iránti keresletet, melynek csúcsán nyereséggel szállhatok ki a beruházásból. :)
Tehát... fontos leírnom, hogy szinte újszer? állapotban sikerült hozzájutnom, full-extrával (kivéve b?r) és egy azóta is a renault büszkeségének tekinthet? pénztárcabarát kétliteres motorral. A francia kényelem és a beltér tervez?i ötletessége (1-2 esett?l eltekintve, pl. duda a bajuszkapcsoló végén... eleinte nehéz volt megszokni, de mostanra belejöttem!) kellemessé teszi az ott töltött dugóbeli pillanatokat, azonban azt hozzá kell tennem, hogy coupé mániám 192 cm-rel párosul, ami csökkent kissé az élvezeti értékéb?l, de gyakoribb fodrászlátogatással ez a probléma is eliminálható. A hátsó két ülést eddig ha jól emlékszem tíznél kevesebb alkalommal vettük igénybe, amire számítottam is, ezért nem zavaró, hogy 170 cm fölöttiek rémálma a hátsó padsor. Menettulajdonságait tekintve kiemelked?en sportos (budapesten sajnos a túl-sportos jelz? illik rá id?nként, de ezt is lehet optimistán szemlélni, reggel kávé nélkül is felébreszt a kátyúk önfeledt obszerválása...). Gondolom ez a két ajtónak és részben a toronymerevít?knek köszönhet?, na meg a sportfutóm?nek. A kormányról nagyon pontos visszajelzéseket kapok az útról, nem lehet agyonszervózottságról beszélni. A 148 lóer? és a 16 colos kerekek is jó kiegészít?i egymásnak, 225-nél is tökéletes az egyenesfutása.
Egy megfejthetetlen helyr?l érkez?, bizonyos fordulatszámon jelentkez? halk rezonancia eleinte zavart, de mára feladtam kiküszöbölésének misszióját, ? gy?zött. Emiatt azért még nem rohanok lexust venni...
Összességében, ismételve önmagam: szeretem. Jelenlegi életszakaszomban (ez fontos!!!) tökéletes közlekedési eszköz. Megvételét azonban els?sorban formája iránt érzett vonzalmam indokolta. Kedvencem a hátulja, f?leg a ferraris hatást kelt? lámpák, na meg a hangja.
És még valami, sárgában soha!!!
Hibalista
- Gázbovden szorult, de mire megérkezett az alkatrész, meggyógyult.
- Hátsó hangszóróban elszabadult valami.
Ide hordtam szervizbe
Renault Budakalász tövében található szaki. Enyhén felkapott hely, ezért a szerel?k munka közben többet telefonálnak, mint egy bróker a 90-es évek elején, ami valljuk be, zavaró tud lenni.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | BMW 330D touring |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
