A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.4 16V 95Le Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Háziasszony

Szöveges ítélet

Egy 2002-es Megane kombi, 1.4 16V 95 lóerő. Alapvetően egy nagyon jól összerakott autó, közepes mennyiségű, ám könnyen és olcsón javítható típushibával. Sok okosság van benne, viszonylag modern, mindent beleraktak és átgondoltak a franciák. Nagyon szeretem az autót.

Sajnos viszont élvezeti faktort azt semennyire nem sikerült beletenni. Annyira unalmas, annyira semleges, semmilyen, karakter nélküli, hogy 3 év után annyira meguntam inkább eladtam. De már fél évvel a megvásárlása után el akartam adni, csak anyagilag az elég rosszul adta volna ki, így még maradt. Csak olyanoknak ajánlom akik elmenni akarnak egyik helyről a másikra és kell nekik egy megbízható, jó közlekedőedény amit nem kell félteni semmitől. Arra nagyon jó. Viszont ha valaki gyerekkorában tologatott kisautókat, akkor felejtse el.
Az 1.4-es motorral ráadásul kifejezetten gyenge, pontosabban mondva alacsony fordulaton kényelmetlenül, nehezen használható, nyomatékszegény, pörgetni kell mindig. Viszont akkor sem fogyaszt sokat. Próbáltam az 1.6-os társát, de az sem volt meggyőző. Nagyobb benzines motorral meg lényegében nem kapni a kombit.
A váltóján az egyest szinte csak teljesen állóhelyben lehet berakni, ez minden általam vezetett Megane esetén így volt úgyhogy nem az enyém volt rossz, ez elég abszurd alapból is mivel más autóknál ez nem probléma, pláne hogy a gyenge motor igényelte volna sokszor az egyest. Megvolt a maga rituáléja a vezetésének és ettől eléggé lehangoló lett az egész.

Ha csináltak volna bele erősebb motort, normálisabb karakterrel megtervezve, meg egy normálisan hozzáhangolt váltót akkor még hosszú évekig simán használtam volna.
Egy átlagos középkor végén lévő háziasszony, tapasztalt, megbízható, hű, nem hagy cserben, nem kér sokat, viszont nem is olyan, mint 20 évesen leány korában mikor még dúlt a túlfűtött szerelem és pezsgett a vér. Pontosan ilyen ez az autó.

Hibalista

- FHP jeladó 8 ezer
- Kipufogó csőtoldat 3 ezer
- Generátor szabadonfutó 13 ezer
-
- Meg a szokásos cserélendő dolgok, olajok, folyadékok, szűrők, vezérlés, gumik, fékek, kopó dolgok, akku, ezeket felesleges megemlíteni, de összesen belekerültek 200 ezerbe.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem. :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 187000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Nem tudom előre, de hasonlót ehhez csak több fun faktorral.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)