Ha beférne az ágyba, vele aludnék
Szöveges ítélet
Két éve tart a szerelem. Előtte utáltam, mert csúnya volt, meg francia, aztán egyszer megláttam egy kéket egy autókereskedésben és bementem megnézni. Beleűltem és akkor dobbant meg előszőr a szívem érte. Azóta folyamatosan tart a románc. Bármikor megláttam, tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. 2 évig győzködtek, hogy szar, meg francia, vegyek németet. Aztán összejött a pénz, meg találtam egy megfelelőt, egy sárgát. Egyszerűen imádom. A barátnőm féltékeny is rá. Tudja, hogy jobban szeretek az autóval lenni, mint vele.
Van vele gond, szó se róla, de melyikkel nincs. A hibák egy része típushiba, és a java csak bosszantó, mint drága. A többi hiba elkerűlhetetlen, részben az előző tulaj trehány szerelője miatt, részben a magyar utak állapota miatt. Hozzá kell tenni, hogy a francia csapágyak tényleg nagyon szarok.
Amúgy a kényelem magáért beszél. Elöl is és hátul is. Bár hátul a lábtér nem túl nagy, de nekem csak kistermetű ismerőseim vannak, úgyhogy nem gond. Egy magasabb barátom panaszkodik a beszállás miatt, de a barátnőm és én elférünk ketten elől. Nem taxinak vettem. A csomagtér sem nagy, de a barátnőm és jomagam csomagjai is elférnek. Nem is teherautónak vettem. Kicsit kevés a 90LE, meg kár, hogy nincs benne klíma. De a következőben lesz.
Aki használtautó vesz az számítson arra, hogy költeni kell rá. Én szánok rá pénzt, mert nagyon szeretem. A barátnőm több pénzt elvisz. Inkább az autóra költöm.
Hibalista
- - vásárlás előtt lecsúszott a féltengely gumiharang, ezáltal leromlott a fékhatás (5000,-)
- - vásárlás után olaj, szűrő, ékszíj csere, vez.szíj szervízkönyv eszerint még nem volt indokolt (10000,-)
- - előbb a bal, majd a jobb első kerékcsapágy (csapágyboltban FAG-német SKF minőségű 5600,-/db, autósboltban SKF-14500,-/db, gyári BREDA-francia 8800,-/db,), érdemes az első választani
- - kipufogó taró gumi elszakadt, 3db csere (447,-/db)
- - stabilizátor és lengőkar szilentek (kb. 15000,-)
- - féktárcsa, fékbetét (14000,-/db, 6500,-)
- - jobb alsó gömbfej (4500,-)
- - kicsit már morognak a hátsó csapágyak
- - furcsa, ciripelő hang a motortérből, valószínűleg generátor csapágy
- - ingadozó alapjárat, de úgy vettem észre, attól is függ, hol tankolok
- - külföldi út alatt 2x20 mp-ig fel-le ugrált az üzemanyag és a vízhőfok jelző óra, azt hittem be fog dögleni, de azóta is jó
- - a jobb hátsó elektromos ablak nem működött, kiszedtem, kitisztítottam, meg egy kis kontakt spray, azóta semmi gond vele
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Old meg magad
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 83500 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323 | Következő autója? | ugyanilyet, csak fiatalabbat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
