A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.4 Alizé 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia krémes

Szöveges ítélet

A kocsit 0 km-esen vettem 2002-ben. Most adtam el 8 évesen, 128000 km-rel. Szerettem, vigyáztam rá, de nem volt különösen kikímélve. Szinte minden nap mentünk vele, nyaralásokkor sok ezer kilométereket. Kényelmes, megbízható, szerethető kocsi. Amit a szervízkönyv írt én megcsináltattam.

Hibák: gyújtótrafók. A gyári Sagem egy rakás sz@r. Kb. 40e km után az autó rángatni kezdett, alig-alig ment. Gyorsan márka szervizbe mentem. A hibaleírás elég volt, hogy tudják: gyújtótrafó csere. "Ez már az ötödig sorozat, de állandó hibaforrás" A kocsi ekkor már pont nem volt garanciális, tehát 20e/trafó. 1 ment tönkre, de csak párosával cserélhető. Fizettem, mentem. Pár hónapra rá egy kollégám ugyanilyen korú és motorú Scenicjének ugyanez a hibája jött elő. Nála valami gyári akció volt, így ha kettőt fizetett négyet cseréltek neki. Nálam kb 1 évre rá ismét előjött a rángatás - henger kimaradás. Ugyanaz a szerviz, ugyanazok a mondatok. Én hivatkoztam a kollégám történetére, de az akció lejárt. Ekkor a Renault központba telefonáltak, ahol méltányosságból ha "3-at fizetek, négyet cserélnek" kedvezményt kaptam. Némi számolgatás után papíron eljátszottuk a gyár ajánlatát, de nem 4 db Sagem, hanem valami német gyártmányú trafó került a kocsiba, fizetnem pedig talán 20e-t kellet. Ezzel mentem még vagy 80e km-t bármi gond nélkül.
Vezérlést 5 évesen kellett cserélni. Nem volt baj vele, de a gyári leírás ezt írja: 5 év vagy 120e km. Márkaszervizben 110e lett volna, mezei szerelő eredeti!!! alkatrészekkel 50e-ért csinálta.
Féktárcsa + betétek voltak cserélve kb 90e km-nél. 40e Ft
Amúgy a kocsi azt kapta, amit a szervizciklus írt: olaj, gyertya stb. A trafós hibánál elegem volt nagyon a Renault-ból, de ahogy rendeződött, végül is egy rossz szavam sem lehet.
Bárki bármit mond, ez egy megbízható, tökéletes családi autó.

Hibalista

- Gyújtótrafók - többször is. -

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz Renault Pataki.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

maszek szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 127000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? swift Következő autója? Touran
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)