A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1,9 dCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy ismerős ismeretlen

Szöveges ítélet

Az autó 2011 májusában került hozzánk. Előtte egy F Astra volt, sok bajjal: cserélni kellett. 3 fő szempont volt: fogyasztás, erő, kombi. Meglátni is megszeretni, kb ennyi volt. Az alany tehát a Megane Kombi 1.9 dCi lett. Vásárláskor kicsit gyengének éreztem az autót, de betudtam annak, hogy közös nyomócsöves francia technika... (ezeket ajánlom figyelmesen olvasni, mert jobb a bajt megelőzni!!!) Aztán romlott a helyzet: kormolt, "sokat" (5,8-6 liter vegyes, 5,5 liter országúti légkondival 4 személlyel) evett, meglátott 1 partot elment minden ereje elment, nem ment csak 2000es fordulattól, előzni csak parkettán lehetett akár 3000 fölé forgatva a motort, SŐT kigyulladt a műszerfalon az izzítás visszajelző lámpája (szervízlámpa nem volt), és lekapcsolta a turbót, így még gyengébbé téve magát. Aztán amikor már nagyon meguntam (4 napja) elvittem az említett szerelő mesterhez, hogy műtsék meg. Egy szerda reggel beadtam, csütörtök délután elhoztam. A hiba az említett AGR-szelep volt(folyamatosan egybenyitotta a kipuffot a szívótorokkal, és nyomta vissza a motorba a kipufogógázt), AMIT(!!!) ha kicsit is gyengélkedik az autó illdomos kiszedni, kitakarítani, megjáratni, mielőtt berágódik és kuka az egész, mert DRÁGA!!!! A szeleppel, szereléssel mindennel együtt 54.000.- Ft-ot kértek el. DE!

Azóta az autó mint a meszes. 1500as fordulattól húz szépen egyenletesen mint a hülye. Vagyis inkább mint egy egykilences turbódízel. :) A fogyasztás rohamosan elkezdett csökkenni igen rövid idő alatt. Fedélzeti adatai szerint még volt 181km-re elegendő üzemanyag, eljöttem vele 30km-t és most 159km-re elegendőt mutat.

Egyéb szempontból kényelmes, nagyon nagy, 2 személynek (aludni) kész hotel az autó hátulja lehajtott ülésekkel, minden benne van ami kell: ABS, 4 légzsák, elektromos ablak-tükör, fedélzeti komp., klíma, stb, stb, stb.

Futóműve mint a vaj, alja jóóóó magas terepezős autó ha kell :) Mit kéne még írnom? Francia autót ne vegyél! Sokszor hallottam ezt. Hát a családban kapásból van 3 Megane. Eddig a 3-mal együtt nem volt annyi baj mint az isteni német autóval. (Opel Astra F 1993 C16NZ)

Egy kis infó Megane-okon belül: (a 3 családban lévő)

1. Megane Classic Monaco 1.6 16V 110LE 148Nm full extra sedan. Motorikusan no problem teljes mértékben megfelelő az autónak. Fogyasztása nyáron 5,7-5,8 liter (nagyon vegyes használat légkondizva), télen 6-6,2 liter szintén vegyesen. Eddigi ismert hibái: 2 hátsó kerékcsapágy csere (olcsó nemjó!!!), egy váltótartó bak csere, bal első ablakemelőnél 1 kis műanyag pöcök a bowden végén eltört, kapni nem lehet, csinálni igen, probléma megoldva, mostanság valamiért melegen leállítva nehezen indul be, vagy ritkán sehogy. Összességében ez amennyit már ment ezek a hibák elhanyagolhatóak. Az autó 10-ből 9.

2. Megane Alizé 1.4 16V 95LE 127Nm sedan. Hát ez a motor már kicsi a kocsiba. Pörgetni kell, nincs nyomaték... Fogyasztása nyáron 6,5-7 liter vegyes használattal légkondi élkül (emelkedők nyírják), télen 7-7,3 liter szintén vegyesbe. Hibái apróbbak csak a szokásos francia műanyagok és gumik miatt, ha nem figyelnek rá. Összességében én ilyet nem vennék. Hiába, hogy 1.4 kevesebbet kell fizetni utána, de kínlódás csak. 10-ből 6.

3. A miénk az 1.9 dCi kombi 105LE 200Nm. Teljesítményre nagyon hasonló az 1.6 és az 1.9, fogyasztása jobb a dízelnek, és alacsonyabb fordulaton él. Hát nagyjából ennyit tudnék most perpill.

Ha választanom kellene újra Megane-ok között, akkor (a 2000-es benzines, és az 1.9 dTi ismerete nélkül) is az 1.9 dCi-t választanám.

Hibalista

- Eddig AGR-szelep.

Ide hordtam szervizbe

Nógrádi György (autószerelő mester)Eger, Eperjesi u. 16.-Értik, tudják, nem b@sznak át, bármit vihetsz.-http://www.meganeklub.hu/ - Sokat tudnak segíteni ők is kisebb gondokban!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

SOHA senki máshoz, még ha fizetnének se!!!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra F Következő autója? Megane Coupe 1.9 dCi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)