A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1,4 Alize Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bordó Alízka, kit rossz alkatrészekből raktak össze

Szöveges ítélet

A feleségem nyomására vettem Francia autót. A Renault 19 es baráti körömben elterjett és megbízhatónak tünt. Az útód már csak jobb lehet! Hát......
A karoszéria jól megvan csinálva, bár a hátsó lökhárító az első pillalanatól ferdén állt. Eladáskor hitesd el hogy nem volt törött!A kényelem kifogástalan(182 cm magas vagyok). Az 1,4 motor nekem nagyon bevált; akkár 1,6 os úgy ment ha kell, csak arra kellet ügyelni hogy 3000fölött forogjon.Ezzel együtt a fogysztás nálam soha nem ment 8,2 fölé. Nagyon jól fogyaszt az autó----csúcs: 5,4l 120km/h-val bekapcsol klímával Jugó autópályán. A csomagtartó pedig hatalmas.
A világítás nagyon jó--ha épp müködik.
A megbízhatóság az ami rá vitt hogy 3 évesen lecsréljem.
8700km nél 2 trafó kiment ---garanciában cserélték( megjegyzem így is 9800 HUF-omba került)22500km fényszóró magaság álító el romlott, noha soha sem állítgattam.Az első lökhárítot világította a jobb oldali . 30 000 km korára mindkét izzó kiéget már legalább egyszer. 14000 km után első fékpofákat cserélni kellet. 16500 km nél váltótartót és bal első gömbcsuklót kellet cserélni. 41200 km-nél a másik két trafó is ki köszönt( csak az egyik romlott el, de csak párban cserélhető) 43 000 km táján valami nyikorogni kezdett az elején --szakszervíz--független szervíz--> természetes . Mint egy lovaskocsi a földutón. Elegem lett!A Ladámmal nem jártam 10 éves korában ennyit szervízbe. Egy kényelmes autót így összerakni! Kár mert egyébbként szerettem,igazí családi autó az utastere, csak a pénztárcámnak nem vagyok ellensége. Új autót az ember azért vesz , hogy ne kelljen szervíz mellett lakni.

Hibalista

- trafó,váltótartó bak, fékbetétek hietelenűl gyorsan elfogytak!, gömbcsukló. kereszt stabilizátor szilent blokk csere, fényszóró magaság állító. a rádió hol szólt hol nem ,attól függöt milyen napja van.majd újra trafó. Az alapjárati fúvókát tisztítani kellett!

Ide hordtam szervizbe

Renault Kelet-Pest Pesti út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50121
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Opel Zafíra 1,6
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)