A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane Renault Megane Combi 1,9 dCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alattam a házam

Szöveges ítélet

Eredetileg Octavia lett volna a menu. Viszont a kollegak elrancigaltak a Renault szalonba es osszehasonlitva a felszereltsegi szintet es az arat, kiderult, hogy 3000 EUR minusz koltsegnel sokkal tobbet kapok. Raadasul a roman utakra gondolva, a franciak acellemezt is tette az auto aljara, a motort ovando. Jol is jott!
Tobbszor megjartam Europat vele es ket even keresztul heti 1000 km volt a tav amit futott. Motorral semmi gond, viszont a roman utak megbosszultak magukat, 38000 km-nel hatso lengescsillapitot kellett cserelni.
Fogyasztasa jo, tekintve, hogy en sem kimelem. Nehez labam van, nyomom a gazt rendesen. Es a motor is szepen huz.
Belul kenyelmes, csak a konyoktamasz es a pohartarto hianyzik. Utobbit az OMV-tol beszerzett ajtora akaszthato minimalista modellel potoltam. Konyoktamasz mai napig nincs. Majd a Megane II-ben! ;)
Hely tagas, hosszu utra elviheted a fel gardrobot es elnyeli a csomagtarto. Baratnomet evvel koltoztettuk es csak 2x fordultunk :)
Biztonsagarol annyit, hogy tobbszor lattam komplett osszetorve (nalunk nagyon elterjedt tipus, foleg ceges autonak) es utasok karcolas nelkul masztak ki belole. Nalunk a cegnel is van egy hasonlo, a kollegam 3x atfordult vele, benne a 8 honapos terhes feleseg. Senkinek semmi baja es a gyerek is azota szepen cseperedik.
Nehez lesz majd megvalni tole.....

Kesobbi eszrevetelek: miutan fentieket irtam, sajnos bekovetkezett az EGR szelep csereje (allitolag a roman dizel minoseg a ludas) es ra par hetre a turbo csereje. Ez utobbi meg mindig egeti a zsebemet.
Kozben auto mar uj gazdanak falja a kilometerjeit en pedig varom az uj Seat Altea-t. Ket fo oka van annak amiert tipust valtottam: Romaniaban nem adnak tempomat-ot, meg opciokent sem, illetve az, hogy a hatso hley sokkal bovebb. Ha nem lenne Altea, meg mindig a Megane 2 lenne a valasztas.

Hibalista

- Huto ventilator
- Hatso lengescsillapito
- EGR szelep
- turbo
- levegobeomlonyilas zaro
-

Ide hordtam szervizbe

Euromotor - Brasso, Romania

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 93000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Daewoo Nexia Következő autója? Seat Altea Stylance 2.0 TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)