Alattam a házam
Szöveges ítélet
Eredetileg Octavia lett volna a menu. Viszont a kollegak elrancigaltak a Renault szalonba es osszehasonlitva a felszereltsegi szintet es az arat, kiderult, hogy 3000 EUR minusz koltsegnel sokkal tobbet kapok. Raadasul a roman utakra gondolva, a franciak acellemezt is tette az auto aljara, a motort ovando. Jol is jott!
Tobbszor megjartam Europat vele es ket even keresztul heti 1000 km volt a tav amit futott. Motorral semmi gond, viszont a roman utak megbosszultak magukat, 38000 km-nel hatso lengescsillapitot kellett cserelni.
Fogyasztasa jo, tekintve, hogy en sem kimelem. Nehez labam van, nyomom a gazt rendesen. Es a motor is szepen huz.
Belul kenyelmes, csak a konyoktamasz es a pohartarto hianyzik. Utobbit az OMV-tol beszerzett ajtora akaszthato minimalista modellel potoltam. Konyoktamasz mai napig nincs. Majd a Megane II-ben! ;)
Hely tagas, hosszu utra elviheted a fel gardrobot es elnyeli a csomagtarto. Baratnomet evvel koltoztettuk es csak 2x fordultunk :)
Biztonsagarol annyit, hogy tobbszor lattam komplett osszetorve (nalunk nagyon elterjedt tipus, foleg ceges autonak) es utasok karcolas nelkul masztak ki belole. Nalunk a cegnel is van egy hasonlo, a kollegam 3x atfordult vele, benne a 8 honapos terhes feleseg. Senkinek semmi baja es a gyerek is azota szepen cseperedik.
Nehez lesz majd megvalni tole.....
Kesobbi eszrevetelek: miutan fentieket irtam, sajnos bekovetkezett az EGR szelep csereje (allitolag a roman dizel minoseg a ludas) es ra par hetre a turbo csereje. Ez utobbi meg mindig egeti a zsebemet.
Kozben auto mar uj gazdanak falja a kilometerjeit en pedig varom az uj Seat Altea-t. Ket fo oka van annak amiert tipust valtottam: Romaniaban nem adnak tempomat-ot, meg opciokent sem, illetve az, hogy a hatso hley sokkal bovebb. Ha nem lenne Altea, meg mindig a Megane 2 lenne a valasztas.
Hibalista
- Huto ventilator
- Hatso lengescsillapito
- EGR szelep
- turbo
- levegobeomlonyilas zaro
-
Ide hordtam szervizbe
Euromotor - Brasso, Romania
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Daewoo Nexia | Következő autója? | Seat Altea Stylance 2.0 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
