A szeszélyes bordó
Szöveges ítélet
A kis Swiftet kin?ttük, mert jött a gyerek és a babakocsi önmagában is betöltötte a csomagteret. Valami új kellett, valami nagy, valami jó áron. Aztán meglett:
RENAULT MÉGANE CLASSIC ALIZÉ PLUS 1.4 16V cseresznyebordó-metál.
A classic Renault nyelven annyit tesz, hogy szedán formájú.
A felszereltség pazar: cd-tár, könny?fém felni, kormányról vezérelhet? audio, elektromos ablakok el?l, manuális klíma, ködlámpa, metálfény, elektromos fényszóróállítás, plüss ülések, deréktámasz, 4 légzsák, ABS, EBD.
Mindehhez egy igen jól pakolható, tágas csomagtér járt.
...és imádtam is a kocsit. Csöndes volt, szépek a bels? fényei, puha a rugózása, semmi sem zörgött, kényelmes fotelek benne, a csomagok elfértek, a motor teljesítménye is korrekt. Csak úgy repült. Jó, persze ne várjunk csodát 95LE-t?l, nem hegymászásra termett, de városban, országúton, autópályán tette a dolgát.
Egyszóval imádtam - amikor m?ködött.
Az els? félévben ez igaz is volt rá. Aztán jöttek a számla, meg a gondok, hogy Gesztit idézzem. A szervíz résznél leírtam, de azért ide is bemásolom a problémákat:
izzócserék 4-5 havonta felváltva - már igazi profi voltam
lengéscsillapítócsere évente
motortartóbakok
fékvisszajelz? lámpa nem müködött -> féktárcsa csere
és ami a legdurvább: az egyik henger leállt 3 nappal egy hosszú nyaralás el?tt!
gyújtótrafó csere
hátsókilincs eltörött - nem hinném, hogy én vagyok ilyen er?s, de ha igen, akkor pályát tévesztettem :-)
Másfél év alatt cirka félmillió forintot költöttem szervízre, egy új autónál! Rémálom volt ez az id?szak. Vajon mikor romlik el megint valami? Vajon mennyibe fog megint kerülni?
A szervíz igen korrekt és gyors volt, 3 napra már Assistance csere autót adtak ingyen.
Összefoglalva:
Amikor m?ködik, akkor egy kényelmes, jó autó.
Viszont megbízhatatlan, és engem ez zavar.
Két évesen a 60 ezres szervíz el?tt adtam el - azt a 100 ezret már nem akartam rákölteni.
Anyagilag megérte, mert igen jó ár/érték arányon vettem.
Mint autó nem érte meg, mert nagyon sok gond volt vele.
Hibalista
- izzócserék 4-5 havonta felváltva - már igazi profi voltam
- lengéscsillapítócsere évente
- motortartóbakok
- fékvisszajelz? lámpa nem müködött -> féktárcsa csere
- és ami a legdurvább: az egyik henger leállt 3 nappal egy hosszú nyaralás el?tt!
- gyújtótrafó csere
- hátsókilincs eltörött - nem hinném, hogy én vagyok ilyen er?s, de ha igen, akkor pályát tévesztettem :-)
Ide hordtam szervizbe
Renault Ház
A Renault Assistance a világ legkorrektebb szolgáltatása. DE!
EGY ÚJ AUTÓNÁL NEM AKAROM EZT MEGTUDNI!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift 1.3 GLS | Következő autója? | TOYOTA COROLLA WAGON SOL 1.4 VVT-i |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
