A pozitív csalódás
Szöveges ítélet
Igazán nincs mit mondani. Nekem arra kellett ,hogy hajtsam és sokat használjam. Vonni kell azt az "igát" Erre teljesen megfelelő. Bár, mikor a megvételén gondolkodtam, sokan óva intettek a márkától, bár ezeknek a barátaimnak nem volt ilyen típusú autójuk. Igazából én is elbizonytalanodtam, de az ára és az első benyomás miatt (amikor beültem és kipróbáltam, már láttam, hogy nincs más választás.....)egyértelművé tette, hogy meg fogom venni....ÉS nem bántam meg., sőt, úgy gondolom, hogy igen jó döntést hoztam és ez nem a szubjektív véleményem, hanem a tapasztaim eredménye....
A trafókat kicseréltettem,mivel hallottam, hogy ez az alkatrész a gyenge pontja a kocsinak. ( Ezt senki sem hallgatta el, már az autó vásárlásakor tudtam, hogy ezt majd cserélni kell, de ezt bele is kalkuláltam) igen kedvezményes áron tudtam kicserélni.
Összességében : Az autó nem robban le, nem kellett még hozzányúlni, bár most (100.000km) közelében megállapították, hogy cserélni kellene valami axiális csuklót..Hát ennyi.Szerintem szép teljesítmény.
Az autó egyébként teljesen rendben van : szép tága belső, igényes anyagok, jó fogyasztás, erős motor. Az ülések kényelmesek , a csomagtartó tágas.
A fék ereje megszokást igényel, mert elég harapós és pillanatok alatt eléri a mximum erőt, amit egy gyárilag szerelt fészfékasszisztens is segít. Jó kis találmány.
Kényelmi extrákkal bőségesen fel van szerelve és ezek is tökéletesen működnek.
Igazából nekem bejött és még sokási szeretném használni. Kár, hogy ezt a típust már nem gyártják, mert akkor biztos ilyen lenne majd a következő új autóm.
És a végére egy gondolat : Miért éri meg a Renaultnak, hogy ilyen -nem is olcsó!!!!- viszont gyenge gyujtótrafókat szereljen a kocsikba?? Véleményem szerint a Renault megbízhatósági statisztikákban való rémes szerepléséért, 60 -70 % -ban a vacak SAGEM trafó áll.
Ettől eltekintve egy jó és megbízható autó, ami tényleg jól ösze van rakva...
Hibalista
- Semmi, de a márkatársak tapasztalataiból kiindulva 60.000 Km-nél kicseréltem a gyári SAGEM trafókat BERURA.
- A többi a szokásos : szűrők olaj, gyertya , fékbetét.
Ide hordtam szervizbe
Szakszervíz. ( Sajnos drágán dolgoznak a szakszervízek)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | suzuki swift | Következő autója? | Renault Megane |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
