A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane 1.4 ECO 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A megbízhatatlan tetves lajhár

Szöveges ítélet

Lehet, hogy rossz ízlésem van, de imádtam/imádom a formáját, részben ezért vettem, meg azért, mert azt hallottam, hogy megbízható, és biztonságos. Biztosan biztonságos, de a megbízhatóság... Emlékszem, mikor elmentem megnézni, azon gondolkodtam, hogy szabad-e 170 E km-rel venni autót. A renault 60-tól vettem és az eladó mondta, hogy adtak ők már el 300 EKm-rel is autót, még mindig jó volt a motorja. Igaza lehet, minden mást kicseréltem már rajta, de a motor még mindig ok.

Szóval kezdem ott, hogy tényleg elég kényelmes a kocsi, a belső tér is ok számomra, bár egy kicsit komolyabb hifit már nem érdemes beleszerelni, mert minden műanyag recseg benne. Az első érvágás az volt, amikor 100km után észrevettem, hogy kb 15cm hiányzik a bal első rugóból. Így adta el a Renault 60. Aztán nemsokára lengéscsillapító, kipufogó stb. javítás. Ezekkel a dolgokkal még úgy ahogy megbékéltem volna, de egy nap, kb 10 Ekm-rel a megvásárlás után elkezdett sikító hangot adni a 4-es fokozat. Aztán 2 napon belül az összes fokozat is. A javítás több százezret kóstált volna, tehát szereztem egy használt váltót és azt szereltettem be. Senki nem tudta megmondani, hogy mi lett a váltóval. Minden nap rettegek, hogy vajon mi megy tönkre legközelebb benne. Szinte már paranoiásan figyelem a hangját és nézegetem a futóművet. Ami a renault 60-at illeti, említésre méltó még, hogy azt mondták, soha nem volt törve és fényezve, de később kiderült, hogy több helyen is volt már foltozva...

A tanulságok számomra a következők. Soha többé nem vennék a renault 60-tól autót, de ez azért sem fog előfordulni, mert mégegyszer nem veszek francia autót. Nemrég kiszámoltam, hogy minden megtett 1000km-re 15 EFt szervízköltség jutott. Akár közlekedhettem volna repülővel is:(

Senkinek nem tudom ajánlani ezt a típust!!!

Hibalista

- Rugók. Így vettem a Renault 60-tól 40 EFt,
- Hátsó lengéscsillapítók 35 EFt,
- A fél kipufogó rendszer el volt égve - 30 EFt,
- Váltócsere!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bontott váltó, plusz munkadíj 70 EFt,
- Első lengéscsillapító felújítás 15 EFt,
- Fékcsere és hasonló dolgok, de ez teljesen természetes.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 177000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Opel, esetleg Skoda
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)