a kék villám (csapna bele)
Szöveges ítélet
Hát a francia autók varázsa vhogy nem érintett meg.
A kényelemr?l annyit hogy az ülés háttámla franciásan pajzánul letekeredik,ágyat közelítve, miközben az ülés m?b?r oldalborítása széthasad.
A bután teherautósan fekv? kormány felülete lekopik,alatta szivacsos ronda dolog,pedig nem hordok gy?r?t.
A saját szagom/más szaga zsalu motorja önállósitja magát és széttöri a fogaskerekeit,klímabontás nélkül nem cserélhet? - sokak baja.
A kormánym? persely elkopik, hidegen brutálisan, melegen bosszantóan kopog.
Az elsö gömbfejek a gumiharang sérülése nélkül beáztak,elrozsdásodtak,elkoptak, ez is gyári merénylet.
113 ekm-nél leestek a vezérm?szíj fogai,nagy szerelés következett.
Fels? holtpont jeladó=0, sokak baja.
A dísztárcsa üvegkemény m?anyagból van megalkotva.
A fényezésre meggyfa szmötyi csepegett itt-ott, nem elég hogy alapozóig lepottyant a festék, hanem az alapozóba beleivódva a javítófestéket is ledobta.
Megoldották a tervez?k, hogy gázadásra úgy kalimpáljon a váltóbot, mint egy szakadt gumibakos Daciaban.
A Webasto katalógus szerint kivágott tet?merevít? helyére
beépített tet?ablak a hatalmas kombi tet?felülettel hullámzik mint a Balaton.Csókoltatom George Renault-t és Günter von Webasto-t.
A rádió kormány távirányítója szerintem nagyon jó helyen van, és amióta 4B-s ceruzával kijavítottam az érintkez?t, jól is m?ködik.
Hibalista
- üléskárpit
- fm? gömbfejek
- kormánym?
- vezérm?szíj szakadás, 8 görbe szelep
- leveg? zsalu mozgató
Ide hordtam szervizbe
R. Békési Fót
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vectra A | Következő autója? | amire éppen pénzem lesz |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
