A francia janicsár
Szöveges ítélet
A kocsit főleg országúton használom, ennek ellenére bosszantó volt a hátsó lengéscsillapító rúd törése. Egész egyszerűen megszorult, s ezért a 45 fokban döntött lengéscsillapító nem bírta tovább. Ezen felül a gyújtásprobléma ingadozó alapjáratot eredményezett, amelyet a Renault garanciálisan elhárított.
Azóta semmilyen műszaki problémám nincsen a kocsival. (Valószínűleg szerdán csinálták.) :-))
A kötelező szervízelésen kívül a kocsi szervízt belülről nem látott.
Az utazási komfortot rontja a behallatszó motorzaj az utastérben, holott kívülről csendes a szerkezet. A fogyasztásával elégedett vagyok, autópályán 5,8-6,5 litert, országúton 6,5-7,4 litert éget el.
+ Kényelmes családi kocsi, a hátul ülőknek is elegendő láb-, és fejterük van
+ Magas biztonsági felszereltség
+ Kedvező biztosítási díj
+ Alacsony fogyasztás
+ Dinamikus teljesítmény
- Magas motorzaj az utastérben 130 km/h felett
- A hátsó lengéscsillapító felfüggesztése műszakilag gyenge
Hibalista
- gyújtás rendellenesség 5000 km-nél (garanciális javítás);
- jobb hátsó lengéscsillapító eltörött 40 000 km-nél (30 000 Ft)
- Fékbetétek cseréje 90 000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
A garanciális javítás Renault Baumgartnernél (Budaörs)történt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault 19 Chamade | Következő autója? | még nem döntöttem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
