mostoha szeretö
Szöveges ítélet
Az elöd modellböl ültem ät az ujba,ideiglenesen hasznälom amig a vegleges soför rä nem ül!kivülröl teljesen mäs,egy közös vonal nincs a regivel.az eleje es a fara szerintem a legszebb,oldalrol olyan mint a többi dobozos!belül is ätalakult minden,csak a forgathato szellözörostelyok a regi hozomänya!fekete müszerfal es ajtoboritäsok,az üleskärpit is,anyaga inkäbb nemetes semmint francia,tehät jobb!manuälis klimäs,3 forgokapcsoloval,itt el is fogyott a fantäzia,egyszerü a közepkonzol!vegre van pohärtaro(4db),a ket napellenzö fölött polcok,a ket utasüles alatt is "kacatos"üreg,a hätfalon pedig fogasok a kabätoknak.müszerekröl nagyon nem beszelhetünk,mert a sebessegmeröt leszämitva semmi sincs!se fordulatszämmerö,se vizhöfokmerö!gyaläzat!helyette beepitettek egy fel-le vältäsra ösztönzö,ällandoan villogo,idegesitö ikont!ezt kidobnäm,ez elözö kettöt meg beletennem!az ablakemelö is visszalepes,nincs automata funkcio,addig megy amig az ujjunk a kapcsolon!a kormäny elönyere vältozott,kisebb az ätmeröje es igenyesebb a formäja!a rugozäs is jobb lett ez elödhöz kepest,de meg mindig räz,a sprinter,crafter szintet nem üti meg!a välto is franciäs,minden gang hangos "klatyanässal"ugrik a kivänt pozicioba!az elsö lämpäk csillagos ötöst erdemelnek,hosszan,erösen,es folt mentesen vilägitjäk be az utat!a rakter maradt 5 euro raklapos,szepseghibäval:a fogas miatt befele domborodik a hätfal,ezert 1m magassäg feletti äru eseten ezen a "dombon" ül fel a cucc,ami a padloszinten mär kb.15 cm kieses a hasznos hosszbol,es nem istenbizony,hogy befer az 5 euro!lesz meg min dolgozni räncfelvarräskor!a potkereket szämüztek a rakterböl,ez elöny!a motor:uj fejlesztes,csendes,szepen jär,bär hidegen hajlamos"becsörögni".a hatodik nagyon hosszu,megöli a motort teljesen üres ällapotban is!az melkedöket ennel fogva nem birja,föleg terhelten visszakapcsolni kötelezö!ezt a regi simäbban megoldotta,erzesre joval fickosabb,agilis järmü benyomäsät kelti!ez hatärozott visszalepes az uj fejlesztes dacära!ennek a roväsära irhato az is,hogy a regi 1-1.5 literrel kevesebbel beeri szäzon,mint az uj,ami szerintem jelentös különbseg!jelenleg 10000 km van az autoban 2 heti hasznälat utän,talän kesöbb javul a fogyi!a megbizhatosägrol nincs mit irni,majd kesöbb!ha a hätfalat kiegyenesitik,es a motorkarakterisztikähoz illö ättetelezest kap,akkor egy jo auto lesz belöle,remelhetöleg az elöd megbizhatosägäval es tartossägäval!aki tartos nemzetközi fuvarokat teljesit,jobb ha rögtön a 150 dci-t välasztja!feltehetöen jobban birja az emelkedöket,es talän a fogyasztäs sem lesz magasabb,hisz kevesbe erölködik a moci!
Hibalista
- semmi,bejäratos.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | master dci 120 | Következő autója? | amit a ceg aläm tesz |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
