Aludobozos erőművész
Szöveges ítélet
Előző céges autó amivel jártam az egy Mazda E2200 kisbusz bár nagyon megszerettem kényelmesnek is nevezhető volt azért nem az igazi a 190cm-nek. És mielőtt mindenki azt gondolná a master ezen a téren sokkal jobb az téved! A jobb térdem pont nem tud kényelmes helyzetben lenni a a sebváltó kart tartalmazó műszerfal box miatt. Bár az ülés nagyon jó többféle képpen álítgatható, viszont nem lehet teljesen hátra tolni mert a háttámla 90°-ban áll ami nem túl komfortos. Ha viszont előre toljuk az ülést hogy egy kicsit hátrébb döntsük a háttámlát akkor meg ugye elől szűkös... ez persze az én 1.90-es magasságommal van alacsonyabaknak totális a kényelem! Még ami szerintem rossz az, hogy a pedálok magasan vannak 47-es lábam van de mezítláb a fékpedált csak a nagylágújjam hegyével értem el úgy, hogy a sarkam a földön van cipőben azért jó a hejzet. A másik talán a kormány, egy kicsit rá kell dőlni hogy normálisan lehessen kormányozni mert akkora akormánykerék hogy hátradőlve nem éri el az ember a felső végét...
A kocsira alu doboz lett rakva plussz még egy laprugó is hogy bírja a terhelést! Rendszeresen 1,8-1,9 tonnát viszünk vele de nagyon bírja lehet vele haladni (120al ha teli de üresen se sokkal több) normálisan a fogyasztás a nagy légellenálású doboz miatt magasabb egy kicsit.
Hibalista
- Mivel még vadi új nem romlott el rajta semmi!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | e2200 | Következő autója? | csak mellé egy másikat...majd |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
