zsebmetsző
Szöveges ítélet
szinkron hiba: 350000x2=700000Ft.
Kuplung csere :100000Ft
Nyomástartó szelep: 80000Ft.
Turbó csere :280000Ft.
Motor csere :? Bontott vacak 500000Ft,jó 998000Ft. Új fűzött blokk 1200000Ft ,Felújítása 400000Ft.
Az autó mentése 4 alkalommal összesen 150000Ft.
Ja nehézkes volt az autó indítása kivittem Ausztriába Renaultékhoz 980 euro ért megállapították ,hogy magasnyomású szivattyú a rossz.(és nem,mert nyomástartó szelep rosszalkodott) Renault ne vegyetek legyen eszetek !!!
Hibalista
- 60e-nél leesett a generátor tárcsa,110e-nél váltó szinkrongyűrű törött 350000Ft ba került.! 140e-nél újra szinkrongyűrű törés.!! 150e-nél komplett kuplungcsere. 180e-nél nyomástartó szelep ment tönkre.181e-nél újra nyomástartó szelep.240e-nél turbó tengely eltört,turbócsere. 250e-nél hajtókarcsapágyas.!!!
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár Celdömölk
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Páli Norbert Lukácsháza
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | L 200 | Következő autója? | Nem Renault |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
