Sárga maszti
Szöveges ítélet
Igazából megbízható, nem hagyott útszélén (idáig), remélem nem is fog, nagyon sok múlik szerintem a szervizen.
Csak 10-40W olajat kapott és 200.000 km után már 10.000 km ént cseréltük az olajat és szűröket.
A motor nagyon megy, 115km/h felett nem szeret utazni és felette a fogyasztás is rendesen nő.Ami kimondottan tetszik a motorfék és a nyomaték.
Motorfékkel fékezünk általában ( a szerelő nem hitte el hogy 100.000 km elmentem egy fékbetéttel) ill. alacsony fordulaton is nyomatékos.
2000 ford felett nincs ellenfele 1.4-1,6 benzines személyautókkal szemben.
2 tonnánál több még nem volt benne, de hamarosan kap erősítést + utánfutót. Remélem sokáig a munkatársam lesz!
Bosszantó hibák: ajtó szigetelése nulla, leengedett ablakkal ajtó becsapás halálos (mindig zabszem efektus mikor törik el).
műanyag kütyük esnek le a dobozba de rejtélyes helyekről!!!
Aki ilyent szeretne venni használtba jól nézze meg: kormány (fényes 350.000km) vezetőülés (200.000.nél foszlik szét a baloldala) ill váltó, pedálok (250.000nél fényesre kopnak).
Hibalista
- csapágy jobb és bal
- egyszer ugrott a vezérműszíj (de sztem szerelő hiba)
- bal oldali ablakemelő mechanika (br- 46eFt)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 336000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Hiace | Következő autója? | Master 150 le |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
