Megbízható Áruszállító Szerintem
Szöveges ítélet
Az eltöltött idő és a lefutott kilóméter alapján nagyon meg vagyok elégedve az autóval.El kell hogy mondjam hogy ennek az autónak a neve Opel Movano de az utolsó csavarig Renault Master,úgyhogy senkit ne riasszon el az esetleges bizalmatlanság hogy az"Opel nem tud teherautót vagy jó diesel motort gyártani" mert ez nem Opel.Amúgy sincs semmi baj az Opellel,sőtt!Privat használatra csak Opelt használok mert.........!Vissza térve a Master/Movanóra nekem a leghosszab magas változat van,és van hely pakolni bőven.Rengeteg áru belefér és ez a jó tulajdonsága a veszte azok a vadparasztok miatt,akik azt hiszik annyit bír amennyi belefér gondolkodásmód miatt!Ez az autó 1,6 t terhelhetőségü,ellenben a rendszeres 2,5 t-3,5 t súly cipelése helyett!!!!!!!Ezt azért írom mert sokan így használják,és aztán csodálkoznak ha kifekszik a motorja,tönkremegy a futóműve,idő előtt elkopik a fék,szétrobban a váltója,és egyébként nem vigyáznak rá,főleg céges autónál nem számit, mondják!Én azt mondom ha rendszeresen karban van tartva,de nem viszed márkaszervízbe,minimum 15000 km-enként cserélve van az olaj csak jó minőségüvel,nem terheled túl rendszeresen (csak alkalmanként mert muszály)és egyébként normálisan használod,akkor ugyan olyan sokáig bírja mint az istenített Merci Sprinter és társai!(Egyébként ezekről is meg van a véleménye egy-két jelen-volt tulajdonosnak) A kényelméről annyit hogy elég tágas a vezető fülke jól lehet variálni a vezetőülés beállítását,bár az én magasságomhoz ez sem elég (189 cm),de egyik konkurens márka sem nyújt többet,amelyikben van válaszfal.Összeségében nekem tetszik,megbízható,nem hagyott cserben sohasem,a fogyasztása átlagos 10 l,a menet dinamikája nagyon jó,érdekes módon kipróbáltam sok hasonló teljesítményü tgk-t ilyet is olyat is,de ez valahogy mindet verte minden elfogultság nélkül.Ha valaki ilyen autót szeretne én csak ajánlani tudom,de csak olyat,aminek ismert az előélete,valós a kilométer benne,és mindezek tudatában tudjuk mire számíthatunk!Ezeket azért írtam le mert elég kevés az írás ezekről az autókról ebben a cikkben és azok nagyrésze is csak rossz oldaláról mutatja be a Master/Movanot. Jaaa és nembeszélve az áráról: Ár/Érték aránya nagyon jó,főleg használtan!!!! Lehet van szebb-jobb, minden csicsával(extrával,vagy inkább parasztvakítással) felszerelt teherautó,de nem ennyi pénzért!
Hibalista
- Jobb első kerékcsapágy 26000.-
- Bal hátsó kerékcsapágy 22000.-
- Jobb első gömbtámasz (alsó-felső) 25000.-
- Izzitógyertya 4db 40000.-
- Kézifékkötél 10000.-
- Akkumlátor 1db 18000.-
- Irányjelző rellé 3000.-
Ide hordtam szervizbe
Bosch szervíz Nyírmada.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Autószerelő barátom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Hiace | Következő autója? | Master/Movano |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
