Katasztrófaaaaa!!!!! Felgyújtom!!!
Szöveges ítélet
Az "autó" 2002. évjáratú, de 2003-ban lett forgalomba helyezve.Egyébként ponyvás. A kényelem és a teljesítménye kiváló. Ez már a fantasztikus 120 dci motor! Kereskedőtől vettem 128000 km-rel. Már aznap munkába álltam vele. Kb 150 km használat után észre vettem hogy az ablakemelő nem akar működni bal oldalon. Sógor megjavította illetve vettem bele egy új kapcsolót, tehát kicseréltük. Két napra rá a baloldalon levő ablakemlő, ami a jobb oldalit vezérli csak lefelé enged, fel nem. Ez azóta is úgy maradt, hiszen baloldalon még jó a kapcsoló. Megoldom.
Majd nemsokára szétszakadt a szervócső. Ez a debreceni Renaultnál iszonyat áron van, úgyhogy csináltattam egy újat.
Következő: önindító, vettem egy felújítottat. Régi lead.
Tovább is van... porlasztónál tűzkarika. A vicc, hogy ott van felül egy műanyag alátét, aminek igazából nincs értelme és annak lenne borzasztó ára a szervízben, de ezt vettem kb. 200 forintért 4-et. (amúgy nem is kell oda!)
Aztán talpasok (erre azt mondom oké kopik)
feszítőszíjnál görgők .... csere
És itt jön az őrület kezdete:
elmúlt év nyarán az autó menetközben gyorsításnál megállt. Újra indítottam.
Utána egyre sűrübben csinálta. Ahogy jött a hideg ez a betegség elmúlt, de nem akart indulni. Ízítógyertya csere. Igenám, de kettő beletört a cserénél. Le a hengerfej. Kicserélve, nagynehezen. Utánna se indult nagyon könnyen pedig már meleg volt. Aztán melegen még nehezebben indul. Menetközben leáll és ha nincs lendület, akkor visszakapcsolva ( és persze kulcs le-fel) se indul. Önindítóval abszolút nem. Inkább lemerül az akksi.Volt olyan, hogy haza húzták 200 km-ről és a kapuban beindult. Őrület.
Ha behúzzák mindig indul. Irány szervíz: computer 8 hibát írt. Kitörölték a hibát és soha többet nem jöttek vissza a hibák. Javasolták a főtengely jeladó cserét. Kicseréltem. (11500 Ft) A gép azóta is rossz. Ötletek vannak, de nem akarok mindent lecseréni. Biztosra kellene menni. Ja és közben tönkre ment a turbó. Nem lehetett javítani. 175.000 Ft volt! És újra az önindító is megadta magát!
Most úgy járok vele, hogy ha leáll és nem tudom valahogy beindítani, akkor van nálam 20 liter víz, amivel leöntöm a motort. Várok húsz percet és újraindul. Hűtöm:)
Nem tudom mi a baja, a legnagyobb szakik se tudják. Valószínű nem gázolaj, hanem benzin és gyufa kell neki!!!!!!!!!!! Megöli a vállalkozásomat és az életemet.
(Természetesen nem érte meg az árát , de nem engedi kitölteni lent a "fül" lenyitásnál!)
Hibalista
- generátor - elektromos ablakemelő kapcsoló javítás - szervócső - önindító - porlasztónál tűzkarikák + a műanyagkarika (ami nem is kell) - generátor - első talpasok - feszítőgörgők - önindító bendix (újra) - index relé - főtengely jeladó - turbó: 175.000 !!! - most valószínű jobb első kerékcsapágy lesz a következő
Ide hordtam szervizbe
sógor + apu
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
hivatalos szervíz
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 128000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | h200 | Következő autója? | mindegy csak japán legyen |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
