A kis drága
Szöveges ítélet
Hűtős autónak vettem és mozgóboltként használtuk. Két sofőrrel dolgoztam és kapott szegény hideget-meleget. Alap felszerltség 2,5-ös szívó dízel. Gondoltam kimegy a világból. Tévedtem.
A szakszervízben beszerelt Thermo king hűtő kompresszora vszínűleg ferde lehetett mert hetente ette meg az ékszíjat (no és a görgőt). Drága aranyos szerelő barátom képtelen volt megoldani a problémát. A csapódó ékszíj darabok aztán időnként taroltak mint a tekegolyó és vitték a mellette lévő szíjakat is (generátor/vezérmű)...
A sofőr barátom meg saját bevallása szerint is folyamatosan csúsztatott kuplunggal közlekedett. Erdemény: kuplung szett csere. Szerelő barátom pedig úgy rakta össze a kuplungot, hogy másnap az egész szétesett és az úton szedegették össze a csavgarokat. Még jó hogy vannak barátaim!!
A fogyasztása egyszerűen fenomenális. Beéri akár 20-25 literrel is 100-on. Egy szó mint száz: SOHA NE VEGYÉL RENAULT-T!!! (Mondom ezt kangoo tulajdonosként is!)
Hibalista
- Két első lengéscsillapító. - Hűtőkompresszor ékszíj (hetente) - Generátor ékszíj (havonta) - Vezérműszíj (félévente!) - Hengerfej javítás/csere félévente (200-200 e Ft) - Kuplung szett (200.000 Ft) - Generátor kiégett 2x (35-35 e Ft) - Tolóajtó görgők havonta
Ide hordtam szervizbe
Nyitrai szervíz Simontornya
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 21 l |
Előző autója? | transit 2,5D | Következő autója? | 35-D 10 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.7/10) |
