A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Magnum (2002)

Magnum 440 E-tech 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem szeretem. Vegye a francia vagy az ellenségem.

Szöveges ítélet

4-en vagyunk rá sofőrök, 3 hetente autót cserélünk így minden negyed évben egyszer kerül ránk a sor.
Általános baja az autónak, hogy esős időben nem tudsz úgy beszállni, hogy ne legyen koszos a kezed. Mi hollandiában belföldezünk ott meg sokat esik az eső. Ergo gyakran kell kezet mosni, szerencsére a vizes palack elfér az ajtózsebben így kéznél van.
Bepakolni a csomagjaidat elég nehézkes. Ha a vezetőülésre vagy a kísérőülésre akarod rakni bepakolásnál a táskáidat hűtődet gyakorlatilag 2m magasra kell emelni. Ha nem vagy jó erőben és 20kg-os a táskád vagy nehezebb, egyedül igencsak nehézkes.
Az E-tech Mack motor elég erős. Ritkán szokott erőlködni a motor. A hangja nagyon szép.
A gyári kipufogófék harmatgyenge, az opciós J-fék vagy intarder jól jönne bele.
Kézi 16-os pofozós ZF váltó van benne. Kedvelem a pofozós váltót így ezzel is barátságban vagyok.
Sajnos rövid híd van benne így 89km/h-nál 1450 a motorfordulat. Emiatt 32-33L ilyenkor a fogyasztás. Ha egyel hosszabb híd lenne benne akkor a fogyasztás megállna 30L-nél.
Sajnos az oldalán a doboz nagyon kicsi így nem sok szerszám fér el benne, nem is beszélve vizeskannáról meg hasonlóról.
A fülke belül nagyon zajos menet közben, talán korábban karambolos lehetett és nem rakták össze rendesen.
Az autóban óriási hely van. Az ágy alatt szinte minden elfér.
A vezetőülés horror. Gyakorlatilag 2 óra vezetés után fáj benne a hátam, pedig van gerinc és deréktámasz is rajta.
A felső ágy olyan mint egy nyugágy. Nem kívánom senkinek, hogy benne aludjon.
Nem tudtam megszeretni eddig az autót. Újonnan nem vennék sose Renault teherautót. Használtnál más a helyzet. Ott az ár is szempont - és a Renault teherautók értékvesztése nagyobb - így ha szűk a nadrágzseb átmenetileg akár elképzelhető, hogy vennék egyet.

Hibalista

- Amióta nálunk van azóta csak kötelező szervízben volt.
- A jobb oldali ajtó zárnyelve egyszer elromlott. Csavarhúzóval rendbe raktam.
- Az elektromos "függőnyök" is néha rakoncátlankodnak. Egyszer ennek is neki kellene esni csavarhúzóval.
-

Ide hordtam szervizbe

Hollandia

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 470000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 32 l
Előző autója? Következő autója? Volvo, DAF
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Magnum 2002

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)