Nem szeretem. Vegye a francia vagy az ellenségem.
Szöveges ítélet
4-en vagyunk rá sofőrök, 3 hetente autót cserélünk így minden negyed évben egyszer kerül ránk a sor.
Általános baja az autónak, hogy esős időben nem tudsz úgy beszállni, hogy ne legyen koszos a kezed. Mi hollandiában belföldezünk ott meg sokat esik az eső. Ergo gyakran kell kezet mosni, szerencsére a vizes palack elfér az ajtózsebben így kéznél van.
Bepakolni a csomagjaidat elég nehézkes. Ha a vezetőülésre vagy a kísérőülésre akarod rakni bepakolásnál a táskáidat hűtődet gyakorlatilag 2m magasra kell emelni. Ha nem vagy jó erőben és 20kg-os a táskád vagy nehezebb, egyedül igencsak nehézkes.
Az E-tech Mack motor elég erős. Ritkán szokott erőlködni a motor. A hangja nagyon szép.
A gyári kipufogófék harmatgyenge, az opciós J-fék vagy intarder jól jönne bele.
Kézi 16-os pofozós ZF váltó van benne. Kedvelem a pofozós váltót így ezzel is barátságban vagyok.
Sajnos rövid híd van benne így 89km/h-nál 1450 a motorfordulat. Emiatt 32-33L ilyenkor a fogyasztás. Ha egyel hosszabb híd lenne benne akkor a fogyasztás megállna 30L-nél.
Sajnos az oldalán a doboz nagyon kicsi így nem sok szerszám fér el benne, nem is beszélve vizeskannáról meg hasonlóról.
A fülke belül nagyon zajos menet közben, talán korábban karambolos lehetett és nem rakták össze rendesen.
Az autóban óriási hely van. Az ágy alatt szinte minden elfér.
A vezetőülés horror. Gyakorlatilag 2 óra vezetés után fáj benne a hátam, pedig van gerinc és deréktámasz is rajta.
A felső ágy olyan mint egy nyugágy. Nem kívánom senkinek, hogy benne aludjon.
Nem tudtam megszeretni eddig az autót. Újonnan nem vennék sose Renault teherautót. Használtnál más a helyzet. Ott az ár is szempont - és a Renault teherautók értékvesztése nagyobb - így ha szűk a nadrágzseb átmenetileg akár elképzelhető, hogy vennék egyet.
Hibalista
- Amióta nálunk van azóta csak kötelező szervízben volt.
- A jobb oldali ajtó zárnyelve egyszer elromlott. Csavarhúzóval rendbe raktam.
- Az elektromos "függőnyök" is néha rakoncátlankodnak. Egyszer ennek is neki kellene esni csavarhúzóval.
-
Ide hordtam szervizbe
Hollandia
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 470000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 32 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Volvo, DAF |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
