A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Magnum (1990-2001)

Magnum 430 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a világutazó

Szöveges ítélet

Pozitív meglepetés!

Mindig azt hittem /talán olcsóságából kiindulva/ , hogy gagyi márka a Renault a teherautópiacon.
Hatalmas tévedés volt.

Amit ez a kamion kibírt....
olyan hegymenetek(pl olasz-francia határ és környéke), hogy sajnátam szegényt. teljes terhelés mindig.
természetesen negyedórás töviggázok egymásutánban...
nem forr semmi, nincs komputeres leszabályozás, semmi!
ha ezt a töviggázas menetet személyautóval játszanánk, 30.000km-nél kifüstölne a motorja! ez 1.600.000-t bírt!
Még scaniák sem mindig bírják eddig... de azok
nem egy árkategóriában vannak ezzel.

Szóval abszólút győztes ár-érték viszonylatban! vagy úgymond költséghatékony:)

Külsőről-kényelemről,térérzetről nem cikkezek,azt el lehet képzelni ránézésre is. talán csak annyi hogy hatalmas a tér, ez azért fontosabb mint gondolnánk, egy hetes út alatt...
nagy padlómagasság(emiatti fejmagasság)miatt gyönyörű kilátás.
talán egy negatívum: a rugózás(öreg rugókkal) már nem az igazi-ez kívülről jobbnak látszik.

egyszer egy 470-essel mentünk hollandiába.németeknél,még bajorok részen tönkremenet a kuplung-kinyomócsapágy.
onnan teljes terheléssel ki tudott menni hollandiába(kuplung nélküli váltás+indítómotoros indulás 1.fokozatban -városokban minden megállásnál is) !!
onnan üresen hazáig ugyanígy.. !!

az az indítómotor is enyhén túlméretezett ha ezt bírta!!

Nem dícsérem tovább, lezárom annyival hogy, szívós, jó autó!sok emléket köszönhetek neki!

Hibalista

- nem sok minden-inkább apróságok.
- 1.600.000 km -nél viszont motorgenerál.
-
- azt hiszem így is hatalmas eredmény!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 450000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 33 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Magnum 1990

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)