a világutazó
Szöveges ítélet
Pozitív meglepetés!
Mindig azt hittem /talán olcsóságából kiindulva/ , hogy gagyi márka a Renault a teherautópiacon.
Hatalmas tévedés volt.
Amit ez a kamion kibírt....
olyan hegymenetek(pl olasz-francia határ és környéke), hogy sajnátam szegényt. teljes terhelés mindig.
természetesen negyedórás töviggázok egymásutánban...
nem forr semmi, nincs komputeres leszabályozás, semmi!
ha ezt a töviggázas menetet személyautóval játszanánk, 30.000km-nél kifüstölne a motorja! ez 1.600.000-t bírt!
Még scaniák sem mindig bírják eddig... de azok
nem egy árkategóriában vannak ezzel.
Szóval abszólút győztes ár-érték viszonylatban! vagy úgymond költséghatékony:)
Külsőről-kényelemről,térérzetről nem cikkezek,azt el lehet képzelni ránézésre is. talán csak annyi hogy hatalmas a tér, ez azért fontosabb mint gondolnánk, egy hetes út alatt...
nagy padlómagasság(emiatti fejmagasság)miatt gyönyörű kilátás.
talán egy negatívum: a rugózás(öreg rugókkal) már nem az igazi-ez kívülről jobbnak látszik.
egyszer egy 470-essel mentünk hollandiába.németeknél,még bajorok részen tönkremenet a kuplung-kinyomócsapágy.
onnan teljes terheléssel ki tudott menni hollandiába(kuplung nélküli váltás+indítómotoros indulás 1.fokozatban -városokban minden megállásnál is) !!
onnan üresen hazáig ugyanígy.. !!
az az indítómotor is enyhén túlméretezett ha ezt bírta!!
Nem dícsérem tovább, lezárom annyival hogy, szívós, jó autó!sok emléket köszönhetek neki!
Hibalista
- nem sok minden-inkább apróságok.
- 1.600.000 km -nél viszont motorgenerál.
-
- azt hiszem így is hatalmas eredmény!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1200000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 450000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 33 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
